Vermelden van ziekte

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Vermelden van ziekte

#1 , 02 okt 2016 15:00

Beste mensen,

Ik ben dus vrijdag naar de arts geweest hem te vragen wat ik nu mankeerde. Deze wist mij te vertellen dat er bij mij schizofrenie was vastgesteld jaren geleden. Nooit met zo veel woorden heeft deze arts dit overgebracht aan mezelf. Ik verschoot. Omdat ik dacht dat ik genezen was stopte ik met het in nemen van medicatie en wou mijn leven terug op nemen in 2014. Na een paar maanden zonder medicatie geraakte ik in een periode waar mijn realiteitsbesef volledig verdween. Ik kende haast het verschil niet meer tussen goed en fout. Dit is een dossier dat terug gaat van 2012.. ongeneeslijk hersenziekten die met medicatie onder contole gehouden kan worden.. mijn advocaat laat aan mij de keuze om in beroep te gaan.. de nieuwe interneringswet is van kracht wilt dat zeggen dat ik voor deze verkeersovertreding niet meer geinterneerd kan worden ? Ik heb in een zinsverbijsterende periode blijven verder rijden tijdens rijverbod.. met als gevolg 5 x gesnapt..
Laatst gewijzigd door thomas_son op 02 okt 2016 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#2 , 02 okt 2016 15:20

Ongeneeslijke hersenziekte? Laat u interneren. Zeker nooit meer autorijden of fietsen. Wandelen eventueel (onder begeleiding).
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 02 okt 2016 15:52

De afwijking in uw kop is hier inderdaad duidelijk te merken.
Enkel nog wandelen onder begeleiding zoals Oude Belg aanraadt, met helm op uwe kop, om uzelf niet te verwonden. Best ook de handen vastgebonden op de rug.

Hop, hop naar het psychiatrisch gesticht.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 02 okt 2016 16:35

You driving is over and out. Perhaps also you freedom. Vooral als je in beroep gaat.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 02 okt 2016 16:47

Opsluiten die boel; zowel de TS als dit topic zelf

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#6 , 02 okt 2016 16:49

You driving is over and out. Perhaps also you freedom. Vooral als je in beroep gaat.
Ja dat is wat ik ook vrees.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”