Voorwaardelijk

Chivaswhisky
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Voorwaardelijk

#1 , 29 sep 2016 21:24

Hoi,

Ik ben in 2015 veroordeeld voor een verkeersovertreding van de 4de graad.

Nu heb ik een voorwaardelijke straf van 3 jaar gekregen, en mag ik ook geen strafbare feiten plegen.

Nu wil dit net lukken dat ik een overtreding van de 3de graad heb begaan. Ik heb het bord c1 (verbodsbord) genegeerd en ben opgeschreven op een boekske. Niks papieren gekregen.

Nu heb ik wel foto's getrokken en ook navraag gedaan en opgezocht. Dit bord stond op de verkeerde plaats. Dit moet rechts staan en indien dit niet mogelijk is boven de rijbaan geplaatst worden.
Er kwam tevens ook een camion aan en was het bord helemaal niet zichtbaar.
Als men links van mij kwam aangereden, daar stonden de borden op de gehele rijbaan. Ik kwam echter van rechts aangereden en reed op die baan de parking op. Ik kom daar nooit en moest daar per toeval zijn.
Als ik echter van de parking reed mocht ik blijkbaar niet links wat ik dus absoluut niet wist.

Weet er iemand of mij straf effectief zal worden? Of dat het gewoon een mannelijke schikking treft.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding