Dynamische borden zone 30

PQS
Topic Starter
Berichten: 26
Juridisch actief: Nee

Re: Dynamische borden zone 30

#16 , 01 okt 2016 14:31

Beste Gebruiker21,
Ik kronkel helemaal niet om onder een straf uit te komen. Het gaat me om het principe dat ik alleen wil gestraft worden voor een overtreding die ik heb begaan: namelijk 56km/h waar ik 50 mocht. Dat ik zelf moet gaan bewijzen dat dit bord niét geactiveerd was lijkt mij de omgedraaide wereld.
Als men tijdelijke parkeerverbodsborden komt plaatsen moet men toch ook de nummerplaten opschrijven van de voertuigen die er al stonden?
Ik denk trouwens dat als men alle Belgen die 5 of 6 km/h sneller rijden op doorgangswegen in de bebouwde kom uit het verkeer haalt, het héél rustig zou zijn.
Ik heb de afgelopen 15 jaar één ongeval in fout gehad, en die had niks met snelheid te maken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 03 okt 2016 09:54

Man, man, man.... ook geen gevoel voor humor.
Tja, TS mag die uitspraak ook eens voor de politierechter doen, en kijken wat voor gevoel voor humor deze laatste heeft. Ik vind deze opmerking vooral beledigend naar de agente toe, en het humorgehalte quasi 0, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik wat stand-up comedy betreft iets meer gewoon ben dan Geert Hoste... :D
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 03 okt 2016 09:59

Beste Gebruiker21,
Ik kronkel helemaal niet om onder een straf uit te komen. Het gaat me om het principe dat ik alleen wil gestraft worden voor een overtreding die ik heb begaan: namelijk 56km/h waar ik 50 mocht. Dat ik zelf moet gaan bewijzen dat dit bord niét geactiveerd was lijkt mij de omgedraaide wereld.
Tja, als je die mening toegedaan bent, dan aanvaard je de MS niet, en probeer je uw gelijk te halen voor de politierechter. Niemand die u kan tegenhouden om dit te doen. Succes!
Ik heb de afgelopen 15 jaar één ongeval in fout gehad, en die had niks met snelheid te maken.
Ik heb afgelopen 20 jaar geen enkel ongeval gehad, geen enkele snelheidsovertredig, parkeerboete of andere overtreding. Eén enkele keer een parkeerretrubutie van een parkeerbedrijf. Doet verder weinig ter zake...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”