Graag advies

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Graag advies

#1 , 08 sep 2016 01:06

Ik wil mijn vonnissen herroepen, definieve vonnissen. Ik ken intussen de procedure, maar wat ik mezelf afvraag, het gaat hier om een periode dat mijn vrije wil volledig uitgeschakeld was en tevens hierdoor dat tijdens processen nooit heb kunnen aanhalen. Ik was psychologisch destijds niet ok. Ik heb daardoor overtredingen begaan. Maar ik ben nu volledig in orde, ben vandaag bij de arts geweest die mij die attesten wil bezorgen. Psychische problemen hebben mij de das omgedaan destijds. Een natuurlijke psychose waar ik schrik had om dat mee te delen, nu is het zo dat mijn dokter zegt dat dat niet kan dat ze mij veroordeeld hebben en wilt er alles aan doen op die teniet te doen, is dat mogelijk.. zoja hoe juist ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#2 , 08 sep 2016 06:11

U hebt nog altijd een openstaand topic over u huidige rechtzaak. Het is echt niet nodig om elk detail van een zelf nog niet uitgesproken rechtzaak apart te behandelen.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”