herstelonderzoeken

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

herstelonderzoeken

#1 , 28 aug 2016 06:12

beste mensen,

ik heb dus navenant een veroordeling de 4 proeven opnieuw moeten doen, nu krijg ik een brief in de brievenbus waar ik een instelling moet aanduiden maar er zit geen vragenlijst bij die door mij en de huisarts zou ingevuld moeten worden.

2 van mijn vrienden heeft dat ook moeten doen, één voor alcohol in het verkeer ander voor vluchtmisdrijf, beide hebben instelling moeten aanduiden en alleen de van het misbruik van het alcohol heeft ook een bijkomend formulier bij huisarts moeten laten invullen, de andere ook niet.


Is dit normaal, dat de ene geen formulieren krijgt voor de huisarts en de andere wel ?

mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 aug 2016 07:53

Er zal waarschijnlijk geen enkele instelling bestaan die uw kwalen kan verhelpen. :lol:

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 28 aug 2016 12:09

Volslagen gekken moeten geen papieren meer laten invullen, die worden zonder meer gedeporteerd naar één of andere recyclage unit.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 aug 2016 16:07

aah ok, nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag?

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 28 aug 2016 16:30

Heb jij u wel eens afgevraagd of er überhaupt wel een antwoord is op uw vraag.?

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#6 , 28 aug 2016 16:58

je moet de testen hebben afgelegd om daar te kunnen op antwoorden. dus mava misschien kan je beter uzelf dan onthouden van commentaar.

Franciscus
Berichten: 38599

#7 , 29 aug 2016 01:03

Misschien een aan uw advocaat vragen of op de griffie zou een vergetelheid kunnen zijn.
En wat was uw straf nu want buiten de 4 onderzoeken zal er nog wel wat anders in dit vonnis hebben gestaan.
Tot wat bent u allemaal veroordeeld?

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#8 , 29 aug 2016 01:06

dat was van een eerder vonnis. mijn straf komt 9 september pas aan.

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#9 , 01 sep 2016 18:19

Iemand ervaring bij impt herstelonderzoeken ?


Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”