Rijverbod nooit betekent

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Rijverbod nooit betekent

#1 , 12 aug 2016 20:59

Beste,

Ik kan me niet herinneren dat ik mijn rijverbod ooit betekent heb, ik ben gaan kijken en dat was mijn handtekening niet. Intussen is het voorbij maar ik heb mijn rijbewijs pas ingehouden gezien een jaar na datum en reed hierdoor een jaar zonder dat ik het wist met een verbod. Vanaf het moment dat het ingehouden was ging het officieel in. Ik heb lang gedacht dat ik dat nooit getekend heb en nu is het niet eens mijn handtekening. Dit zijn valsheid in geschrifte geweest, kan ik hier iets aan doen.

Groeten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
puttemanp
Berichten: 613

#2 , 12 aug 2016 21:35

Je neef zal je rijbewijs in jouw plaats binnengebracht hebben....

Sorry, maar jouw verhalen worden met de dag ongeloofwaardiger.

P.

Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 aug 2016 05:13

Als ik jou was zou ik alle politieambtenaren voor de rechter sleuren want je wordt toch onheus behandeld, overtredingen niet begaan, valsheid in geschrifte, ...

Reclame

lohabra
Berichten: 1015

#4 , 13 aug 2016 19:06

Als u in de rechtbank even vaak uw versie gaat wijzigen zoals u hier in diverse topics doet, komt het uw geloofwaardigheid beslist niet ten goede. En dan druk ik 't nog héél zwakjes uit ....
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#5 , 13 aug 2016 19:36

Thomas ik raad je aan om schrijver te worden je heeft talent . :lol:
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

jef007
Berichten: 1680

#6 , 13 aug 2016 20:15

zeer getalenteerd met een levendige fantasie

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#7 , 13 aug 2016 21:25

Hoezo? Kan je daar nog iets aan doen ? Ik kan het bewijzen dat het mijn handtekening niet is. Is dat geen.valsheid in geschrifte ? Kan een zaak hiermee herroepen worden ? Dat is nu pas aan het licht gekomen.. zou ik hier drie handtekeningen mee krijgen van advocaten hof van cassatie ?

Schrijver ? Ik kan alleen goed schrijven als ik precair zit en alles uit de kast haal om onrechtvaardigheden aan te kaarten. Ik heb verschillende rijverboden opgelopen omdat il verder bleef rijden in een periode waarin ik niet wist dat ik een rijontzegging had.

Groeten.

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#8 , 13 aug 2016 21:48

thomas_son, leg even het volgende uit:
je hebt verschillende rijverboden opgelopen omdat je EENmaal een rijverbod kreeg die je niet betekend zou hebben gekregen. Toen heb je nooit in je verdediging gebruikt dat je die rijverboden niet betekend zou hebben, laat staat dan je die opeenvolgende rijverboden allemaal pas kreeg nadat je al die keren tegengehouden was? Er ging ook nooit een belletje dat je door politie tegengehouden werd?

Daarom is je verhaal totaal ongeloofwaardig.

BloodNight
Berichten: 621

#9 , 13 aug 2016 21:52

Het kan ook zijn dat de politie u dit mondeling heeft meegedeeld en dat u bv weigerde te tekenen. Dan zal er enkel naam, graad en handtekening van politie inspecteur staan. Te veel praat verkopen tegen de politie als deze vraagt om te tekenen waardoor die gewoon akte neemt van het weigeren van de medewerking en zelf het nodige doet.

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#10 , 13 aug 2016 22:39

Ik heb idd dat niet gebruikr in mijn verdediging. Wat zou ik daar tegen kunnen doen ?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#11 , 13 aug 2016 22:45

Ga eens naar een psychiater want mogelijkerwijze ben je schizofreen.
Dat blijkt uit zowat alles wat je hier al hebt geschreven.

bv.:
-Je ene hersenhelft herinnert zich niet wat de andere helft heeft getekend.
-Soms beeld je je in dat je je neef bent.
-Totale verwarring inzake tijds- en plaatsbesef.

Vermoedelijk hoor je stemmen die je opdragen om hier steeds opnieuw andere schrijfsels neer te poten?
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#12 , 13 aug 2016 23:55

Stel dat dat klopte en ik stemmen hoor en hierdoor niets meer herinner en daardoor bleef verder rijden verklaren ze me dan rijongeschikt ?

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#13 , 14 aug 2016 08:31

Rijongeschikt ben je al een paar jaar denk ik. Maar denk dat je gewoon met de mensen hier hun voeten aan rammelen bent.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#14 , 14 aug 2016 12:49

Stel dat dat klopte en ik stemmen hoor en hierdoor niets meer herinner en daardoor bleef verder rijden verklaren ze me dan rijongeschikt ?
Dan mag je nog enkel op de binnenkoer van het psychiatrisch gesticht rondjes gaan rijden met een driewielertje (met twee aangeplakte ezelsoren aan je kop).
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#15 , 15 aug 2016 22:14

Jjj

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”