kortparkeren 30'' zone

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

Re: kortparkeren 30'' zone

#16 , 09 aug 2016 09:14

Dan nog niet praten over de mensen die parkeren op twee plaatsen, die kunnen ze niet genoeg boetes geven anderen vinden geen plaats.

En ja er bestaan grote maar smallere wagens, kijk maar naar al de Japanse wagens, daar heb je zeer ruime wagens maar die zijn maar zo breed als een kleine wagen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Blaatpraat
Berichten: 3793

#17 , 09 aug 2016 11:30

Ivm de goedkeuring: het feit dat ze dat hier in de straat ook al toepassen voor de winkels, laat mij vermoeden van wel.
Enige wat ik dan heb van gedachte is: na 30 minuten geeft die elektronica een signaal naar een GAS-ambtenaar. Wat als je dan na 35 minuten weg rijdt, en er komt iemand anders parkeren voordat die ambtenaar er is? Hopelijk is het systeem slim genoeg om dit door te geven.

Is zonder ticket trouwens, zelfs geen automaat in de buurt.

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#18 , 09 aug 2016 12:59

Is die elektronica goedgekeurd en geijkt.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

bobbob
Berichten: 26

#19 , 11 aug 2016 14:47

natuurlijk weet ik dit allemaal maar in de praktijk gaat het er heel anders aan toe dan in de wetgeving , als mijn vrouw gaat winkelen blijf ik dikwijls in de wagen een boek lezen en dan zie je om de 5min een inbreuk/vluchtmisdrijf op de wetgeving , veel wagens vertonen dan ook op de vier uithoeken sporen van deze inbreuken die door huidige infrastructuur zeer moeilijk te vermijden zijn.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”