alcoholintoxicatie

wimneve
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

alcoholintoxicatie

#1 , 29 jul 2016 01:45

is de procedure nog steeds als je positief geblazen hebt en een ademanalyse gedaan hebt dat het resultaat (bij mij 0.50) in tweevoud uitgeprint word,heb mijn pv in de bus gehad maar vind geen uitgeprint eticket terug mijn analyse staat er enkel schriftelijk op vermeld

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#2 , 29 jul 2016 06:47

In uw geval kan er een onmiddellijke inning worden voorgesteld waardoor er geen klassiek pv meer wordt opgemaakt.

wimneve
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 jul 2016 08:00

heb een pv in de bus gehad onmiddelijke inning uitgesloten

Reclame

BloodNight
Berichten: 621

#4 , 29 jul 2016 20:46

Bij 0.5 mg zal er normaal gezien een minnelijke schikking worden voorgesteld. Ik dacht ofwel 400 ofwel 600 euro.
Dat is wel als er geen bijkomende overtredingen zijn en er bv geen sprake is van een verkeersongeval. Het ticket zit waarschijnlijk bij het oorspronkelijk dossier.

wimneve
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#5 , 30 jul 2016 01:32

nog een laatste vraagje kun je ook veroordeeld worden voor de vaststellingen van politie op pv of zijn het enkel de 'feiten' waar parket rekening mee houdt

Maxime03
Berichten: 167
Juridisch actief: Nee

#6 , 30 jul 2016 01:53

Men zal zeker rekening houden met de vaststellingen. Als er bvb staat dat betrokkene niet meewerkend was en alles in het belachelijke trok, zal de rechter daar rekening mee houden.

wimneve
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#7 , 30 jul 2016 02:22

kan ik achteraf mijn verklaring in de vaststellingen bijsturen in nieuwe verklaring na 3 weken

wimneve
Topic Starter
Berichten: 11
Juridisch actief: Nee

#8 , 07 sep 2016 12:34

is nu 9 weken geleden dat de feiten gebeurd zijn,is er nog een kans dat ik een minnelijke schikking ontvang(verlof periode zat hier tussen)of word dit politierechtbank?

alvast bedankt

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”