Opgevoerde brommer

Jaguar
Topic Starter
Berichten: 1

Opgevoerde brommer

#1 , 14 dec 2007 19:55

Hallo,

onlangs is mijn brommer ( B-klasse) in beslag genomen omdat hij 88 km/u (80 na correctie) ging op de rollentestbank van de politiediensten.

Ik moet hiervoor voor de rechtbank komen, maar bij de snelheidscontrole door de politie ben ik weggereden en heeft de politie mij na een lange achtervolging klemgereden. Waarschijnlijk zal ik daar ook zwaar voor gestraft worden. Mijn nieuwe uitlaat was de oorzaak van de grote snelheid, hij zal dan ook vernietigd worden. ( natuurlijk daardoor verzekering niet i.o., gn rijbewijs voor motor,....)

Mijn brommer is voor 30 dagen in beslag genomen en mijn voorlopig rijbewijs is onmiddelijk voor 15 dagen ingetrokken.

De zaak komt binnen een jaar voor de rechtbank, mijn vraag is: kunnen jullie mij het bedrag van de boetes, in het totaal, ramen, zodat ik een idee heb van het bedrag dat ik zal moeten ophoesten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
job
Berichten: 86

#2 , 18 dec 2007 18:29

Ik hoop hoog genoeg.
Want wat jij deed kan absoluut niet door de beugel...

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#3 , 18 dec 2007 21:22

een collega van mij heeft voor zijn liefste zoontje zo eens 160000 bfr mogen ophoesten
dat zal nu iets van een 4 à 5000 euro zijn
heb je ook een grote mond opgezet tegen de flikken?
dat scheelt ook nog een slok op een borrel
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”