ik heb een psychose doormaakt en ben hersteld..

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

Re: ik heb een psychose doormaakt en ben hersteld..

#31 , 04 sep 2016 23:26

Maar wat kan je nog doen in mijn positie ? Tijdens psychose blijven verder rijden..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#32 , 04 sep 2016 23:38

Maar wat kan je nog doen in mijn positie ? Tijdens psychose blijven verder rijden..
Uw straf aanvaarden en hier niet blijven zeiken.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

LeenW
Berichten: 12813

#33 , 05 sep 2016 00:00

Maar wat kan je nog doen in mijn positie ? Tijdens psychose blijven verder rijden..
U kunt uw straf waardig dragen in plaats van excuses te blijven zoeken.

Reclame

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#34 , 05 sep 2016 01:07

Dat is erg lang .. dus in jullie optiek is het waardig de straf te dragen ook al was ik ziek..

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#35 , 05 sep 2016 01:43

Zonder rijbewijs rijden is geen erkende ziekte.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#36 , 05 sep 2016 01:47

g
Laatst gewijzigd door thomas_son op 05 sep 2016 01:48, 1 keer totaal gewijzigd.

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#37 , 05 sep 2016 01:47

Zonder rijbewijs rijden is geen erkende ziekte.
gebrek aan realiteitsbesef in die periode is dat mogelijk wel. Maar goed. Mijn vonnis zit er aan te komen. Ik zit jaren thuis, en ik ga misschien mijn wagen verbeurd zien worden verklaard, toffe vooruitzichten. Ik denk al zelfs al zal ik het aanhalen dat ik een psychose doormaakte in deze periode dan nog zal de rechter misschien zelfs een zwaardere straf uitspreken.

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#38 , 05 sep 2016 05:02

hypothetisch, een vriend komt bij mij aan met het verhaal dat hij afgeperst is te rijden spijts verval om te kunnen werken voor iemand die hem bedreigd een filmpje online te zetten met schendende beelden van hem en zijn vriendin. Intussen is hij 5 x veroordeeld spijts verval in kracht van gewijsde gegaan, wat doet hij best ? Kan hij dit nog recht krijgen.. ?

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#39 , 05 sep 2016 06:12

Bij deze topic gesloten. nieuwe topics door jou over psychoses en verkeerssancties zullen zonder commentaar gesloten worden.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”