auto in beslag genomen, magistraat wil hem verbeurd zien..

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

Re: auto in beslag genomen, magistraat wil hem verbeurd zien..

#46 , 10 sep 2016 19:21

art 71 SWB: Er is geen misdrijf, wanneer de beschuldigde of de beklaagde op het ogenblik van het feit in staat van krankzinnigheid was of wanneer hij gedwongen werd door een macht die hij niet heeft kunnen weerstaan.

Dit zal je dan wel moeten bewijzen, misschien word je dan geinterneerd.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#47 , 10 sep 2016 19:53

Ookal zegt dokter dat ik intussen volledig genezen ben ? Als ik dat kan bewijzen is een internering dan nog van tel ? Stel dat ik geinterneerd word, ik kom toch vrij als ze zien dat er niets meer met me aan de hand is ?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#48 , 10 sep 2016 19:56

Ookal zegt dokter dat ik intussen volledig genezen ben ? Als ik dat kan bewijzen is een internering dan nog van tel ? Stel dat ik geinterneerd word, ik kom toch vrij als ze zien dat er niets meer met me aan de hand is ?
Als je in dat krankzinnigengesticht zo ambetant doet als hier gaan ze je daar inderdaad snel buitenzwieren.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#49 , 10 sep 2016 20:01

/
Laatst gewijzigd door thomas_son op 10 sep 2016 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#50 , 10 sep 2016 20:03

Ookal zegt dokter dat ik intussen volledig genezen ben ? Als ik dat kan bewijzen is een internering dan nog van tel ? Stel dat ik geinterneerd word, ik kom toch vrij als ze zien dat er niets meer met me aan de hand is ?
Als je in dat krankzinnigengesticht zo ambetant doet als hier gaan ze je daar inderdaad snel buitenzwieren.
Al een geluk is het zo dat mijn ambetantheidsgehalte een weerspiegeling is op interacties die ik krijg, mogelijkerwijs bent u niet aanwezig in dat gesticht, zakelijk gezien ga ik daar dus geen last van hebben, al weten we niet wat er allemaal wel niet op korte tijd kan en misschien zal gebeuren, u geeft mij een seintje en ik bezorg u nummer van zeer doeltreffende psychiaters die helpen u verder. Het zou ook zomaar kunnen dat u in een mogelijke verliefdheidswaan verkeerd, laat ons nu eerlijk zijn, zou het kunnen dat u een oogje hebt op mij ?

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#51 , 10 sep 2016 20:05

En eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te lachen..

JPV
Berichten: 14657
Juridisch actief: Ja

#52 , 10 sep 2016 20:06

Genoeg geleverd. Thomas_son heeft de mogelijkheid gekregen om alle vragen te stellen die nuttig konden zijn en nog meer die nutteloos waren.

Nieuwe topics over hetzelfde probleem hoeven niet meer. Thomas_son kan zich vanaf nu beter naar een advocaat richten.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”