achtervolging na rijden spijts verval

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

achtervolging na rijden spijts verval

#1 , 06 jul 2016 23:34

Dag,

Ik heb een achtervolging meegemaakt tijdens een spijts verval zonder interceptie, ik was hun kwijtgespeeld en een paar straten verder ben ik te voet tegengehouden door een ander patrouille. De politie beweerd dat ik in de wagen zat en dat ik de verkeersinbreuken heb begaan. dit is zo, maar ik heb dit ontkent, ik heb hun verteld dat ik bij een vriend zat en juist in de buurt ben afgezet, daar dat mijn ouders er woonde.

nu is de vraag, wat riskeer ik ? in mijn pv staat dat ik word verdacht van..


- rijden spijts verval
-negeren bevel bevoegd persoon
- hoge snelheidsovertreding ( in bebouwde kom, door het veelvuldig remmen hebben ze geen cijfer, maar gewoon hoge snelheid stond er)
- en rijden met kale banden

wat riskeer, en of, komt dit wel voor de politie rechtbank, daar ik geen interceptie heb gehad en alles ontkent heb.

En tevens ook 3 getuige heb die mijn verhaal zouden kunnen bevestigen.. alleen de politie heeft hun tot op heden nog steeds niet verhoord en de feiten dateren al van 4 maanden terug. Ik heb pertang uitdrukkelijk gevraagd om opsporingsverzoek te verrichten en deze getuige te ondervragen, niet gebeurd dus.
Laatst gewijzigd door thomas_son op 06 jul 2016 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12838

#2 , 06 jul 2016 23:37

Hoezo getuigen die uw verhaal zouden bevestigen? In uw eerste alinea geeft u toe dat u de inbreuken begaan hebt?

thomas_son
Topic Starter
Berichten: 194
Juridisch actief: Nee

#3 , 06 jul 2016 23:39

ja idd, mijn vrienden willen mij uit de nood helpen ( getuige, zogenaamde), ik geef de inbreuken toe idd.

Reclame

LeenW
Berichten: 12838

#4 , 06 jul 2016 23:43

Dit forum gaat u niet helpen om via valse verklaringen uw straf te ontlopen. Wat u te wachten staat voor spijts rijden, kunt u eenvoudig via Google terugvinden.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”