Rijbewijs kwijt en nu psychische en medische testen

nielsn
Topic Starter
Berichten: 3

Rijbewijs kwijt en nu psychische en medische testen

#1 , 10 dec 2007 18:18

Beste lezers,

Ik had een vraagje, kan iemand mij vertellen hoe dat precies zit met die medische en psychische testen. Ik ben in totaal mijn rijbewijs 10 weken kwijt wegens overmatig drankgebruik. Ik ben nu een maand verder, dus dat wil zeggen dat ik binnen 6 weken mijn rijbewijs terug zou moeten krijgen. Ik ben door de rechter verplicht om een psychische en medische test te doen. Moet ik hiervoor zelf opzoek, of word er contact met mij opgenomen door een bepaalde instantie... ?? En wanneer nemen zij dan contact met mij op precies?


Groeten,

Niels

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
rolrubamb
Berichten: 3

#2 , 15 dec 2007 12:56

voor mijn part moeten ze u niet verwittigen en mogen ze nog een jaartje wachten ge zult dan twee maal nadenken om dronken achter een stuur plaats te nemen ze moesten ook nog uw voertuig verbeurt verklaren en ik hoop dat de regering daar eens werk van maakt onthoud dit eens;onder invloed rijden is uw voertuig als moordwapen gebruiken stel je eens voor als je een ongeval tegen komt onder invloed met dodelijke afloop daar al eens goed aan gedacht welk leed en verdriet ge voor uzelf en andere veroorzaakt hebt.ik hoop dat je dit eens onthoud.

araneus
Berichten: 66

#3 , 09 jan 2008 14:47

Misschien kan je het gebruik van hoofdletters eens overwegen. Dit samen met het gebruik van schrijftaal zal je posting pas waarde geven.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”