Info uitspraak politie rechtbank

Moo
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Info uitspraak politie rechtbank

#1 , 27 mei 2016 18:54

Ik werd en tijd geleden veroordeeld voor het aan rijden van een voertuig en ik in paniek ben doorgereden wat niet slim was

Ik werd veroordeeld tot 1400 euro boeten 14 dagen rijverbod en moest men theoretisch examen herdoen
Ik heb de boeten betaald en de 14 dagen rijverbod uitgedaan maar men zij ik men theorie niet moest opnieuw afleggen

Mijn vraag als het blijkt men uit een fout bij hun ik de theorie niet opnieuw moest afleggen
Kunnen ze dit na een periode. Me. Verplichten men theoretisch examen toch opnieuw af te leggen of niet meer

Mvgt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii
Berichten: 5395

#2 , 27 mei 2016 19:54

Wie zij dat je je theoretisch examen niet moest herdoen ?

Moo
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#3 , 27 mei 2016 20:01

Ik het heb gevraagd aan de medewerkers van de politie rechtbank ik mijn rijbewijs moest afgeven die men liet weten ik enkel een boeten heb en het rijverbod
En gebeld naar het parket met het dossier nummer waar de medewerkster men dossier heeft geopend en me zij ik enkel de boeten heb en de 14 dagen rijverbod

Mvgt

Reclame

Moo
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 mei 2016 22:03

Men advocaat zij me bij de boeten en rijverbod ook het theoretisch examen opnieuw afleggen
Ik belde naar de parket magistrate met het dossier nummer die me liet weten het Er enkel een boete is en 14 dagen rijverbod ik stel,de vraag om dat men advocaat zij ik ook men theoretisch examen moest opnieuw afleggen ik effe niet meer volgen kan

Franciscus
Berichten: 38583

#5 , 27 mei 2016 22:15

Hebt u een afschrift van het vonnis vraag dat uw advocaat dat eventjes door mailt

Moo
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#6 , 27 mei 2016 22:33

Ga ik zeker doen dank je voor de tip

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”