Vraagje i.v.m teruggave ingetrokken rijbewijs.

JustinA
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Vraagje i.v.m teruggave ingetrokken rijbewijs.

#1 , 02 mei 2016 19:04

Hallo,

Omdat ik via het internet aan weinig informatie kom, probeer ik het via deze weg. 20 maart 2015 werd mij een vervallenverklaring uitgesproken voor het besturen van een gemotoriseerd voertuig klasse B. Het verval van mijn rijbewijs was 14 maanden met een medisch herstelonderzoek en het opnieuw doen van mijn theorie als voorwaarde om mijn rijbewijs terug te krijgen. Ben geslaagd voor mijn theorie en geschikt verklaard door de geneesheer van het herstelonderzoek BIVV. 20 maart 2015 is mijn rijbewijs dus ingetrokken + 14 maanden is 20 mei 2016. Maar er stond op de brief van mijn uitspraak : Met vermindering van 15 dagen wegens onmiddellijke intrekking. Dus dit wil zeggen 5 mei 2016, binnen 3 dagen.Heb het moeten afgeven in het politiekantoor bij mij in de buurt en naar mijn weten hebben die het opgestuurd naar de griffie van de politierechtbank in brugge, aangezien ik daar ben voorgekomen. Nu mijn vraag is.. hoe krijg ik mijn rijbewijs terug? Hopelijk ben ik wat duidelijk met deze tekst..

Mvg,
Justin

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 02 mei 2016 22:49

In principe op de griffie te Brugge - laat u wel rijden anders hebt u een nieuw rijverbod bij betrapping.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”