meerde fouten volgens mij

broess
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

meerde fouten volgens mij

#1 , 25 mar 2016 23:17

ben twee maand geleden tegen gehouden door een video wagen omdat mijn technishe controle was vervalen wat correct was .
ze hebben een alcohol test gedaan die negatief was, vervolgens me meegepakt voor een drugstest, heb 1 joint gebruikt 8 uur ervoor; de drugtest was positief voor amphitamine de tweede test ook dit was te lezen op de verklaring die ik getekend heb nadien werd er een bloedtest gedaan waar ik de resultaten no niet weet .

nu de fouten :

de politie man vroeg of ik een kopie wou van mijn verklaaring, ik heb toegestemd en geen gekregen om dat hij de nietjes er niet uit kreeg

dan krijg ik twee weken late een kopie van mijn verklaring terug die ik getekend had maar de vakjes van de speksel test waren aan geduid voor cannabis en ampita

en de reden waarom ze me tegen gehouden klopt ook niet op de pv stond 'omdat hij korte rijbewegingen maakte' maar was duidelijk omdat er video wagen mij juist had gezien .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 26 mar 2016 09:22

Je maakt geen schijn van kans om hieraan te ontsnappen. Je zal zo wie zo opgeroepen worden voor de politierechtbank.

LeenW
Berichten: 12839

#3 , 26 mar 2016 09:59

Hoe ga je deze fouten bewijzen?

Reclame

broess
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 mar 2016 16:30

de vinkjes voor canabis en amphi zijn verschilend .

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 26 mar 2016 16:34

Waren het misschien kanaries of parkieten?

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#6 , 26 mar 2016 16:49

In je dossier zal de uitslag van de bloedproef zitten, weet je ineens waarvoor je precies positief testte, en hoe erg.

Als je 8 uur voordien een joint rookte, is het toch niet abnormaal dat ook de cannabis test positief is ?

De korte rijbewegingen zullen wel te zien zijn op de video.

broess
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#7 , 26 mar 2016 16:56

de test was niet positief op canabis en dit stond ook niet aangeduid op de verklaring die ik getekend heb in het politie kantoor maar wel op het kopie die ik thuisgestuurd heb gekregen .

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#8 , 28 mar 2016 15:12

De resultaten van de bloedproef zullen dienen voor vervolging.

broess
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

#9 , 30 mei 2016 15:33

ben vandaag naar de rechtbank gegaan , werd enkel opgeroepen en veroordeelt voor rijden zonder keuring.
is het mogelijk dat ik nog een tweede vervolging krijg voor rijden onder invloed ?

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”