Gedagvaard

FreelancerIT
Topic Starter
Berichten: 1206

Re: Gedagvaard

#16 , 10 mar 2016 19:32

Als daar een duidelijke gele lijn staat mag u daar niet staan, ongeacht wie ze geschilderd heeft.
Hier en daar een stukje gele verf is geen lijn.
Als de wijkinspecteur daar schriftelijke bewijzen van heeft - die hij vermoedelijk niet aan u mag geven- bent u nog niets verder alleen kan de wijkinspecteur via de geijkte kanalen best nogmaals aandringen de lijnen te verwijderen.
Trouwens zowel aanbrengen als verwijderen moet een onderwerp zijn van een gemeenteraadsbeslissing en die zijn wel openbaar.
U kan aan de wijkinspecteur vragen van wanneer zijn eerste schriftelijke reactie was naar de gemeente toe en van die datum de gemeenteraadsbeslissingen opzoeken.
Met dien verstande dat het een weg is die onder gemeentelijke bevoegdheid valt.
Wat is een duidelijke gele lijn? In dit geval gaat het over markeringen van de oude situatie, oor de straat werd heraangelegd nu 6 jaar geleden. Ze is overal nog aanwezig, alleen in de meeste gevallen bijna volledig weggesleten, enkel hier en daar is ze wat duidelijker. Zoals op de plek waar mijn wagen stond.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
FreelancerIT
Topic Starter
Berichten: 1206

#17 , 10 mar 2016 19:47

Het woord van de wijkagent, ja die is niks waard.
En als je moet voort gaan op de parate kennis van het verkeersreglement bij de wijkagent, ben je ver van huis.
De wijkagent, de elite eenheid bij de politie :)
Daarmee heb ik de boete ook maar betaald en parkeer ik me voorlopig niet meer daar.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”