Parket opgelegde straf

burakkonak
Topic Starter
Berichten: 31

Parket opgelegde straf

#1 , 29 dec 2015 17:43

Ik heb papieren gekregen van parket , moet ik keuze maken van die 3 opties of moet ik ze allemaal doen , dus theorie opnieuw afleggen en naar die medische onderzoeken gaan ?
Hier vinden jullie de foto van het papier die ik gekregen heb
Alvast bedankt
https://www.mupload.nl/img/9dxn7gvf7su.jpeg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#2 , 29 dec 2015 18:30

Neen, enkel het theoretische examen, u moet op een ander formulier dat bij de brief zat aanduiden waar u dat theoretisch examen wil gaan afleggen.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 31 dec 2015 16:35

Enkel theorie afleggen

Je moet ophef bijgeleverde formulier wel aanduiden waar je dat theoretische examen opnieuw wil gaan doen en het terugsturen, anders zal het parket aanduiden waar je dat examen MOET gaan doen.

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 31 dec 2015 16:36

BTW : je staat met naam en adres op dat formulier ...

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#5 , 31 dec 2015 16:45

Idd en ik heb even naar andere posts van TS gekeken: goed voornemen voor 2016 zou wellicht zijn het wat kalmer aan doen in het verkeer, voordat er doden vallen....
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”