betwisting proces verbaal

Zou jij deze situatie betwisten?

Peiling eindigde op 07 nov 2007 21:07

ja
75%
3
nee
25%
1
 
Totaal aantal stemmen: 4
slimshavy
Topic Starter
Berichten: 1

betwisting proces verbaal

#1 , 06 nov 2007 21:07

Ik heb hier vorige week een boete aangekregen in verband met inhalen over de pechstrook bij een file om de volgende afslag te nemen. Ik weet immers nog goed hoe deze situatie er aan toe is gegaan en ben er 100% zeker van dat ik toen gewacht heb tot de afslag zelf om dan over de stippellijn volledig correct de afslag te nemen. 100 meter verder waar de afrit wegdraait stond de politie nummerplaten op te schrijven. Maar kan jij honderd meter verder zien of er iemand juist over de witte lijn gaat of niet? Ik ben er zeker van dat ik niet in fout ben en al is het 'maar' 50 euro... Het is volledig onterecht en ik vind dit dus niet terecht. Iemand die ervaring of tips heeft met deze situatie? Is het de moeite om dit te betwisten? Maak je kans bij dergelijke situaties? Of haal je enkel veel problemen met dit op je nek en haal je er uiteindelijk toch niets bij?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Heye
Berichten: 468

#2 , 07 nov 2007 16:58

Laat een PV opstellen waarin je je gelijk bewijst. Zoniet kan je maar beter betalen.

Mvg
Heye Andy

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”