Bericht onder ruitenwisser.

chantika
Topic Starter
Berichten: 961

Bericht onder ruitenwisser.

#1 , 21 okt 2015 14:08

Geachte heer of mevrouw,

Zou je zo vriendelijk willen zijn uw wagen te parkeren voor uw woning?

Hier wonen een aantal bejaarde mensen die niet zo ver meer kunnen stappen verplicht zijn de wagen op het einde van de straat te gaan parkeren en het in- en uitladen onmogelijk maken.

Bedankt bij voorbaat en voor uw begrip.



Bericht zonder naam of handtekening.

Toeval of niet ga naar de garage voor onderhoud en staat op de rekening herstellen band met koord.

Wat onderneem ik daar tegen? Voor mijn deur is niet altijd plaats en is niet veilig, juist in een binnen bocht. Parkeerplaats waar ik stond is veilig. Nieuw aangelegde parkeervlakken uitgesneden uit het voetpad. Bestuurder van wagen heeft ook een bus abonnement daardoor gebeurt het dat de wagen er een tijdje staat maar voor de dagen dat hij geparkeerd staat betaal ik ook verkeersbelasting.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12843

#2 , 21 okt 2015 14:17

Gewoon negeren, zolang je niet weet van wie het komt, kun je toch niets doen.

giserke
Berichten: 2434

#3 , 21 okt 2015 18:07

Dashcam installeren met parkeerfunctie en dubbele camera (voor en achter).

Reclame

Franciscus
Berichten: 38607

#4 , 22 okt 2015 00:04

"Toeval of niet ga naar de garage voor onderhoud en staat op de rekening herstellen band met koord. "

Wat wil dat zeggen?

Xenophon
Berichten: 2641
Juridisch actief: Ja
Locatie: Brussel

#5 , 22 okt 2015 07:11

Ik begrijp er ook geen jota van. Wat ik denk te begrijpen is dar TS parkeert op een reglementaire plaats en dat briefje vond. Zijn gewoon een paar leden van de grijze mafia die menen meer rechten te hebben dan iemand anders. Negeren.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

loeki
Berichten: 267

#6 , 22 okt 2015 07:16

Hier steken alle dagen kaartjes van auto-opkopers tussen de ruit

Reageer ik ook niet op

Zolang de politie niets tussen mijn ruit steek vindt ik het ok en is het een teken dat ik reglementair stond (of sta)

mjers
Berichten: 1788

#7 , 22 okt 2015 08:00

ik denk dat TS wil duidelijk maken dat het rubber van de ruitenwisser vervangen moest worden... Hij verdenkt de plaatser van het briefje ervan deze beschadigd te hebben.

LeenW
Berichten: 12843

#8 , 22 okt 2015 11:04

Ha, nu snap ik het beter. Maar dan nog, oorzaak-gevolg?

giserke
Berichten: 2434

#9 , 22 okt 2015 12:05

Alles wat je claimt moet je bewijzen. Zonder beelden of getuigen is dit bijzonder moeilijk dus.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”