Op basis van de beelden op streefview uit jan tot juli 2014, is dat enkel verboden van Naamsestraat stad uit, kant Leuven Centraal / station
Misleidende signalisatie :
Stad inwaarts plaatst men rechts echter B1 met een hiervoor niet voorzien onderbord M5 (tweerichtingsverkeer)
De haaietanden (die stopstrepen moeten zijn) aan de lichten, zijn maar over de halve breedte aangebracht - cf. tweerichtingsfietspaden ipv over de volledige breedte
Kant viaduct (links in rijrichting, stad inwaarts) staan er fietslichten die er eigenlijk niet mogen staan (fietspad is in die richting niet gesignaleerd met D7/D9 ; die staat bij het "vluchtheuveltje" waarop de wegmarkering fietspad niet doorgetrokken is, hoewel verplicht , om het fietspad dat de ring volgt aan te geven ... )
http://wegcode.be/wetteksten/secties/mb ... 57-hs1art3
Deze lichten mogen slechts geplaatst worden waar een fietspad met het verkeersbord D7 of D9 is, of waar een weg voorbehouden is voor voetgangers, fietsers en ruiters door de verkeerstekens F99 tot F101b.
Dit ganse kruispunt was al minstens in 2014 één gigantische collectie verkeersinbreuken .