ervaring beroepscommisie fod mob

s212
Topic Starter
Berichten: 5

ervaring beroepscommisie fod mob

#1 , 27 mei 2015 13:02

Na een examen openbare weg ben ik uitgesteld door een examinator uit Moorslede. Ik heb dit uitstel aangevochten (na 5 maanden wachten) voor de beroepscommissie. Ik heb de vaststellingen kunnen inkijken van de inspecteur die het vooronderzoek gedaan heeft. Daarin zet hij dat de examinator me uitgesteld heeft op een paragraaf dat niet kan. ook heeft hij verkeerde verklaringen op zijn protocol gezet. Nu heeft de commisie al die bevindingen naast zich neer gelegt en het resultaat van de examinator bevestigd. Doordat ik zolang heb moeten wachten ( zesde staats hervorming) op de zitting van de beroepscommissie is mijn voorlopig rijbewijs vervallen. dus dubbele pech...

nu kan ik enkel nog via de Raad van staten gaan...heeft iemand daar ervaring mee

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 27 mei 2015 16:11

Denk dat je veel goedkoper en veel sneller een nieuw rijbewijs haalt.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 28 mei 2015 14:01

Klachten bij de beroepscommissie zijn al zeldzaam - met reden, bijna niemand begint er aan

Via RvS ... dat gaat làng duren.
Garantie op succes is er daarbij evenmin.

Reclame

LeenW
Berichten: 12825

#4 , 28 mei 2015 15:06

Ik moet akkoord gaat dat praktisch gezien veel slimmer was geweest (en nog steeds zou zijn) om het opnieuw te doen. Maakt u er echter een principekwestie van, raadpleeg dan zeker een advocaat. Alleen hieraan beginnen raadt ik zeker af.

Franciscus
Berichten: 38592

#5 , 28 mei 2015 17:48

Ken een aantal zaken die lopen van 1994 en 1997 voor de raad van State en dan nog een van 2001.
In de zaak van 1997 was de reactie van de auditeur .... alles kan nog teruggedraaid worden en kan u nog in uw gelijk gesteld worden.
Een andere zaak van 1978 is uitgesproken toen betrokkene al lang met pensioen was ... tegenpartijen waren stad B en de burgemeester ... heeft hen veel geld gekost gezien de R.v.S. besliste dat ontslag onwettig was en persoon zelf geacht was nog steeds in dienst te zijn geweest - ook rangnemende voor de hogere functie tussen kandidaten A en C die benoemd werden in die functie en daarom recht had op wedde- vakantiegeld-eindejaarspremie- shiftvergoeding enz enz voor de jaren tot zijn wettelijk pensioen en evenzo recht had op het 'pensioen' als ambtenaar.
Heeft nog in de krant gestaan want betrokkene heeft beslag laten leggen op eigendom ex -burgemeester en op bepaalde eigendommen van de gemeente.

lohabra
Berichten: 1015

#6 , 29 mei 2015 15:38

Denk dat je veel goedkoper en veel sneller een nieuw rijbewijs haalt.
1 klein probleempje: hij kan nu gedurende drie jaar op geen enkele manier een voorlopig rijbewijs meer krijgen. Wil hij binnen deze drie jaar toch zijn rijbewijs halen, zal hij alles via een erkende rijschool moeten doen: lessen met de rijschool, praktijkexamen met de rijschool ..... Want oefenen met een eigen wagen, zit er niet meer in.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”