Overdekte/ondergrondse parkeergarage

glaciuz
Topic Starter
Berichten: 3

Overdekte/ondergrondse parkeergarage

#1 , 23 sep 2007 18:43

ik zit met het volgende op mijn lever...ik ging laatst naar de stad in het weekend en parkeerde mijn wagen op een overdekte/ondergrondse parkeergarage. Stom als ik ben verlies ik uiteraard mijn kaartje van de parking! de parking stond echter open (want na 11 uur gaan de deuren normaal dicht wegens veiligheid ofzo) en ik kon binnenwandelen. toen ik op het knopje duwde dat de verantwoordelijke voor de parking oproept kwam deze persoon niet opdagen.(na meermaals oproepen) mijn kameraad zei van ga de auto maar halen en draaide de camera aan de uitgang weg en ik kon gewoon buitenrijden. OK niet correct maar ik had ook geen zin om daar de hele nacht te blijven kamperen. Nu is mijn vraag wat doe ik best nu? bel ik die parking op om te zeggen dat ik dat heb gedaan en wil betalen of doe ik gewoon niks ?? ik weet ook niet of hier zware sancties aan vasthangen ofzo...maar ik wil niet binnen een jaar een parkeer rekening van 8000 euro in de bus krijgen ofzo...dus als iemand me raad kan geven wat ik best doe...

bedankt alvast

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding