Ex partner is verhuisd maar geeft nieuw adres niet door

Sylvia_007
Topic Starter
Berichten: 5

Ex partner is verhuisd maar geeft nieuw adres niet door

#1 , 10 feb 2015 22:17

Ik heb een kind met mijn ex partner, onlangs is hij verhuisd maar hij weigert zn nieuw adres door te geven. De wissel moet van hem bij zn moeder gebeuren zodat ik het adres niet te weten kan komen. Bovendien betaalt hij al een half jaar geen alimentatie en wil ik de deurwaarder op hem afsturen, maar ik ken zn adres niet? Hoe kan ik dit oplossen? Waar kan ik dat vinden?

Ik moet toch weten waar mijn kind is als zij bij hem verblijft?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kingfisher
Berichten: 483

#2 , 11 feb 2015 05:56

Geef gewoon de laatst gekende gegevens aan deurwaarder. Die zal wel op het juiste adres betekenen.

Sylvia_007
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 17 feb 2015 11:30

Op het adres van de moeder? Kan dat ook?

Dochter is nog maar 5j, ik vind dit niet kunnen zoiets. Weet niet eens waar mijn kindje verblijft als ze bij hem is. :(
En dat noemen ze gezamenlijk ouderlijk gezag pfff

Reclame

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#4 , 17 feb 2015 11:48

Misschien moet een moderator dit bericht even naar het juiste subforum verplaatsen. Heeft weinig met de wegcode te maken...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”