Met een zeker regelmaat ontvang ik retributiebonnen van vinci Elsene terwijl ik nooit daar parker of aanwezig ben.
De eerste keren heb ik dit gemeld aan Vinci en werd de bon vernietigd. Echter de verkeerde bonnen blijven toestromen en ik ben het een beetje beu om steeds tijd en energie te moeten investeren om met Vinci park te communiceren (telefonisch bijna niet bereikbaar buiten kantooruren, mail enkel via een website , gebrekkige half-franse communicatie).
In de hoop dit probleem aan te karten een mail gestuurd naar de ombudsman in Elsene : die zegt dat het niet zijn bevoegdheid is en verwijst door naar het gewetelijk parker agentschap.
Daar de zaak aangeklaagd : ze reageren laconiek met volgende
quote "Zoals VINCI Park u al vermeld heeft, is dit door een foute manipulatie van de steward gebeurt. Spijtig genoeg zijn fouten menselijk en kunnen wij u niet bevestigen dat een steward niet nog eens een foute nummerplaat intikt.
Verder kunnen wij u niet helpen, de retributie is geannuleerd en hierdoor is deze zaak voor ons afgesloten.
Bedankt voor uw begrip" einde quote
Blijkbaar maakt me steeds de fout een verkeerde plaat in te typen '...BRD....' ipv '...DRD....' en deze week was het weeral hetzelfde , weeral een bonnetje.
Graag had ik geweten hoe ik hiertegen kan optreden - ze kunnen toch bvb. de wachter erop attent maken OF in hun computersysteem een waarschuwing inzetten om de plaat nog eens EXTRA te controleren bvb.
In iedergeval ben ik het beu om voor de onkunde van Vinci park tijd te moeten investeren ... Iemand advise ?