herstelexamens

rlwf
Topic Starter
Berichten: 1

herstelexamens

#1 , 25 nov 2014 15:57

ik heb een vraag
ik heb 1 ongeluk gekregen in 22 jaar te rijden met de auto.
ik heb een ongeval gekregen op autostrade waar geen gewonden of echte schade is.alleen mijn eigen auto was pertotal.
ik lees overal berichten van mensen die ook een ongeluk hebben gekregen en krijgen gewoon rij verbod.
ik ben geen brokken chauffeur.
en ik zou herstelexamens moeten gaan doen.
ik weet dat je dan niet alleen veroordeeld word van het ongeluk.maar ze kijken en zien ze dan dat je wat hebt uitgespookt ook is dat al jaren geleden.dan gaan ze daar op verder.het is echt een schande.het gerecht is
corrupt tot en met!
kijk naar die paters allemaal die gaan kinderen verkrachten en ze moeten niet boeten voor hun daden.
een echte schande is het!
het gerecht kan van mij de pot op.
het gaat is tijd worden dat de mensen de ogen open doen.
geld en macht spelen een grote rol
maar de kleine burger is altijd het slachtoffer
ik rij nu nog met de wagen.
ze kunnen van mij doodvallen op het gerecht,want eerlijkheid is daar dus niet te vinden.
bende mafia daar!en ja ik ben heel boos.en ik denk terecht!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma
Berichten: 2871

#2 , 25 nov 2014 16:01

en je vraag is?

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#3 , 25 nov 2014 16:05

ik heb een vraag
Volgende keer moet je die dan opschrijven in plaats van het stukje proza waar we nu naar moeten kijken.

Reclame

LeenW
Berichten: 12828

#4 , 25 nov 2014 16:07

Ik stel voor dat u eens een koffie gaat drinken met Chaccamacca, jullie zouden goed overeen komen!

Franciscus
Berichten: 38596

#5 , 25 nov 2014 16:08

En uw juridische vraag is?

In elk geval een herstelexamen wordt niet zomaar uitgesproken.
Vermoedelijk zijn er dus wel een aantal elementen die dat tgo de rechtbank hebben verantwoord om het op te leggen.
Ik raad u ten zeerste af te rijden als uw rijbewijs in ingetrokken - u bent niet meer verzekerd en bij een volgende confrontatie met politie en gerecht kan dit zwaar worden bestraft.
Hetgeen wat u doet is geen burgerlijke ongehoorzaamheid maar burgerlijke onverantwoordelijkheid ...waarmee u zich op hetzelfde niveau stelt als diegene die u hier meent een kleedje te moeten passen.

Wat de rest van uw betoog betreft dat is uw mening maar misschien kan u dan ook de nodige oplossingen aanreiken dan hebben we op dit forum er ook nog wat aan.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#6 , 25 nov 2014 16:08

Iedereen zou op regelmatige basis een herstel examen moeten afleggen, er rijd nogal wat rond op onze wegen .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

duma
Berichten: 2871

#7 , 25 nov 2014 16:15

(rijdt!)

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 25 nov 2014 16:33

ik heb 1 ongeluk gekregen in 22 jaar te rijden met de auto.
ik heb een ongeval gekregen op autostrade waar geen gewonden of echte schade is.alleen mijn eigen auto was pertotal.
en ik zou herstelexamens moeten gaan doen.
!
Jij bent gewoon boos en verbitterd op justitie omdat je een herstelexamen moet gaan doen. Zeg dat dan gewoon.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#9 , 25 nov 2014 20:19

Iedereen zou op regelmatige basis een herstel examen moeten afleggen, er rijd nogal wat rond op onze wegen .
En wie gaat al die examens afnemen ?

Het zit daar nu al behoorlijk vol, stel je voor dat er 5 miljoen examens extra moeten gebeuren, pakweg elke 10 jaar, dat zijn er ongeveer dubbel zoveel als nu, met de gewone kandidaten erbij, 3 keer het huidige aantal ...


Ik wil dat wel doen bij rij-examinatoren zelf :twisted:

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”