Inbeslag name Broomer

Franciscus
Berichten: 38599

Re: Inbeslag name Broomer

#16 , 12 sep 2014 23:20

Ok, dan zal u moeten bellen en zal u nog gehoord moeten worden - hoe oud bent u eigenlijk?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Dennisvh
Topic Starter
Berichten: 8

#17 , 13 sep 2014 00:06

Ik ben 25 , Is het niet zo dat u moet verhoord worden op de dag van de feiten en niet Na een bepaalde tijd ...

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#18 , 13 sep 2014 12:38

Dat vanaf maart 2014 dacht ik u een NUMMERPLAAT moet hebben.
Enkel voor nieuwe bromfietsen, een flater van formaat van de wetgever ...

http://www.wegcode.be/actueel/2036-kent ... ierwielers" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Inazuma
Berichten: 9773
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#19 , 13 sep 2014 12:43

Ik ben 25 , Is het niet zo dat u moet verhoord worden op de dag van de feiten en niet Na een bepaalde tijd ...
Je kijkt teveel TV.
Da's indien je gearresteerd wordt.
Dat gebeurt hier niet zo vaak voor verkeersinbreuken, daarvoor moet je het erg bont gemaakt hebben.


Je hoeft zelfs niet meer verhoord te worden.
De vaststellingen van de politie zijn wat ze zijn.
Mogelijk heeft men daar "uw verklaringen" al mee genoteerd, zonder dat u het goed en wel in de gaten had.
"Betrokkene verklaarde op de hoogte te zijn dat het voertuig te snel reed en dat hij dit zou laten afstellen na ontvangen maandloon."

Wat je wel moest onthouden van TV :
anything you say, may be used against you in a court of law.

Je kan je later verweren voor de politierechtbank.

Franciscus
Berichten: 38599

#20 , 13 sep 2014 16:02

@ Inazuma : Verhoor dient wel te gebeuren in de taal van betrokkene - ook de tekst met de rechten betrokkene dient in die taal te zijn. Anders dient er een tolk gevorderd te worden. Wet Franchimont.

Aan topicstarter neem contact op met die 'agent' en vraag hem het PV nr.
In welke politiezone?
Sommige praktische richtlijnen kunnen van arrondissement tot arrondissement verschillen.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”