Alle rechtzaken inzake politierechtbank zijn voorgekomen

Benni1991
Topic Starter
Berichten: 18

Alle rechtzaken inzake politierechtbank zijn voorgekomen

#1 , 10 jun 2014 22:36

Ik heb hier al eens een onderwerp gemaakt inzake dat ik 3 keer moest voorkomen voor de politierechtbank op 3 maand tijd.

Dronken rijden en vluchtmisdrijf( nu is eruit gekomen dat ik daadwerkelijk een persoonlijkheidsstoornis is, ik ben die dag met de gedachte opgestaan dat ik moest sterven, had me bijna opgehangen maar ben dan in mijn auto doelloos rondgereden en daarbij zwaar beginnen drinken. Ik ben er zeker van bewust wat ik heb gedaan dat dit niet kan, en heb er ook veel spijt van. Ik zeg dit omdat ik niet het soort ben dat heel de nacht uit gaat zich volledig dronken drinkt en dan doodleuk achter zijn stuur kruipt. Ik weet dat mijn gedrag niet beter is maar ik heb dit geheel niet met volle geest gedaan. Ik heb spijt dat ik dit heb gedaan en heb het ook nooit meer opnieuw gedaan, ik laat me nu begeleiden door gedragspsyholoog en ga nu ook bij een psyhiater. Nu kort gezegd mijn leven begint terug goed te lopen sinds vorige maand sta ik op invaliditeit, maar heb vandaag uit eigen keuze naar adviserend geneesheer gegaan met de vraag om opnieuw langzaam aan terug beginen werken. Ik voel me goed nu mijn leven begint terug normaal te lopen doordat ik mijzelf heb aangepakt, gezegd dat het anders moet voorbeeld is dat ik sinds 2 weken terug antabuse neem, om mijzelf en uiteraard anderen te beschermen voor mijn gedrag die eruit voorkomt als ik dronken ben. Ik drink al 8 maand niet meer en heb het ook niet nodig om me goed te voelen, integendeel zelf.)

Ik heb alcohol altijd als toevlucht genomen voor mijn problemen ik zag dit als oplossing, daardoor ook verschillende keren zwaar in de problemen gekomen, op mensen zonder reden beginnen slaan als ik dronken ben, dit allemaal doordat de psyhische problemen die ik toen had. Ik heb ervoor mijn straf gekregen en terechte straf ook, mijn gedrag is onaardvaarbaar ik sta nu met een gevangenisstraf van 1jaar en 3 maand voorwaardelijk weliswaar. Het gerecht geeft mij opnieuw de kans gegeven om mijn leven aan te pakken, dit heb ik ook gedaan en ben ik nog volop mee bezig. Ik ben blij voor de kans die ik krijg en neem ze ook met beide handen aan, en heb er nu mijn vruchten van. het is sinds mijn 19 ben er nu 22 word er 23 dat ik me zo goed voel, ik wil zelf opnieuw beginen werken en heb ook het gevoel dat ik er klaar voor ben. Ik heb diep gezeten maar ik voel me terug goed sinds lange tijd. Alle rechtzaken zijn gedaan onlangs nog 3 maal moeten voorkomen wegens mijn rijgedrag. Ik heb kansen gekregen, kansen die iemand anders niet had gekregen ik besef zeer goed dat ik evengoed in de gevanis mijn straf kon uitzitten op deze moment. Nu heb ik de kans gekregen om psyhisch hulp te zoeken door middel van dagtherapie nu mijn gesprekken 'et psyholoog, psyhiater enzo. Ik ben blij voor de kansen die ik krijg door dit met jullie te delen wil ik alleen maar zeggen dat er hoop is. Niets is te zwaar als er mensen zijn die je helpen als het gerecht je die kansen aanbiedt, het gerecht is niet altijd hard of verkeerd. Ik heb mijn kans gekregen en genomen en voel me sinds lange tijd terug iemand die in de maatschappij past.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Benni1991
Topic Starter
Berichten: 18

#2 , 10 jun 2014 22:49

Het hoort hier mss niet meteen thuis maar kwou dit toch delen, kvind het een positie boodschap inzake het gerecht. ik had nu in de gevangenis kunnen zitten kheb mijn leven aangepakt en voel me terug goed in mijn vel, iemand die terug in de maatschappij past :-)

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 11 jun 2014 15:48

Allez vooruit ...
Grijp die kans, want ze blijven niet komen ...

Het rechte pad is de moeilijkste weg.

Reclame

Wuyts1991
Berichten: 399

#4 , 14 jun 2014 14:02

Blijven volhouden ! :)

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”