Nederlandse Nationaliteit,wonen in Vlaanderen.2 Rijbewijzen?

nielsn
Topic Starter
Berichten: 3

Nederlandse Nationaliteit,wonen in Vlaanderen.2 Rijbewijzen?

#1 , 12 jul 2007 19:13

Besten

Misschien een erg vreemde vraag; ik ben een Nederlander van 22 jaar die al 7 jaar in Belgie woont. Omdat ik al 4 keer positief heb geblazen , moet ik binnenkort 9 maanden mijn rijbewijs inleveren. Is het mogelijk een 'tweede' rijbewijs te halen in Nederland? Zodat ik mijn belgisch rijbewijs kan afgeven, maar nog zou kunnen doorrijden met mijn Nederlands rijbewijs.


Danku

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
YoeriS
Berichten: 271

#2 , 12 jul 2007 19:26

Mijn persoonlijke mening verdringend, want zo lichtzinnig moet je niet heengaan over 4-maal dronken rijden, kan ik u melden dat dit onmogelijk is.

Het recht tot sturen wordt u ontnomen in belgi?, dan ga je met een ander rijbewijs ook niet mogen rijden in belgi

dieke
Berichten: 1299

#3 , 12 jul 2007 19:27

Kijk he, normaal gezien probeer ik echt waar mijn jeukende vingers van mijn toetsenbord te houden als ik niets wezenlijks kan bijdragen om te antwoorden op de werkelijke vraag. Ik ben echter ooit zelf slachtoffer geweest van een verkeersongeval door toedoen van een dronken chauffeur dus:

Ik hoop van harte - in mijn ideale fantasiewereld- dat jouw berichtje door toedoen van 1 of andere helderziende terecht zou kunnen komen op het bureau van de politierechtbank zodat deze alsnog zou kunnen beslissen jou levenslang rijverbod op te leggen!!!

In de re?le wereld kan ik alleen maar hopen dat je door deze denkwijze nooit een ongeval veroorzaakt en dat je op een bepaald moment toch ooit tot inkeer komt en beseft wat jij eigenlijk nu allemaal durft ondernemen!!!

Reclame

rolrubamb
Berichten: 3

#4 , 15 dec 2007 13:32

inderdaat, een levenslang rijverbod en een verbeurdverklaring van het voertuig en de opbrengst schenken aan de onschuldige verkeersslachtoffers dank u

christoph1984
Berichten: 96

#5 , 15 dec 2007 14:48

inderdaat, een levenslang rijverbod en een verbeurdverklaring van het voertuig en de opbrengst schenken aan de onschuldige verkeersslachtoffers dank u
200% mee akkoord!!!!!!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”