naar school met Tractor

lohabra
Berichten: 1015

Re: naar school met Tractor

#46 , 30 mar 2014 16:40

In de nieuwe nummering is dat dan ... Art. 1, 9° en 2, §1, 15°
Kun je ook zo eerlijk zijn, om je bewering te staven dat er sprake is van een nieuwe nummering ?

Of is het omdat 2, §1, 9 verwijst naar een andere categorie rijbewijs dan rijbewijs categorie G, hetgeen niet in je kraam zou passen ?
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
stefto
Berichten: 60

#47 , 02 apr 2014 19:45

Kun je ook zo eerlijk zijn, om je bewering te staven dat er sprake is van een nieuwe nummering ?
Ik vermoed dat dit voor jouw een koud kunstje is om de juiste verwijzing te posten met een link?
Of is het omdat 2, §1, 9 verwijst naar een andere categorie rijbewijs dan rijbewijs categorie G, hetgeen niet in je kraam zou passen ?
Dat is eerlijk gezegd een beetje flauw. Ik heb niets met landbouwtractoren dus waarom zou dat niet in mijn kraam passen?

lohabra
Berichten: 1015

#48 , 02 apr 2014 22:09

Nog eens de rechtspraak:
Rechtspraak : Een bestuurder van een landbouwtrekker mag dat laatste alleen met een rijbewijs categorie G besturen in het kader van de landbouw- of bosbouwactiviteiten. Wordt het landbouw- of bosbouwvoertuig niet gebruikt voor landbouw- of bosbouwactiviteiten, dan moet de bestuurder naargelang de maximale toegelaten massa van het voertuig of van het samenstel houder zijn van het daarmee overeenstemmend rijbewijs. (Art. 1, 9° en 2, §1, 9° KB 23 maart 1998 betreffende het rijbewijs).
(Pol. Mechelen 30 maart 2009, T.Pol. 2009, afl. 3, 119)
http://www.wegcode.be/wetteksten/sectie ... 398/625-t2" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarin: 2, §1, :

9° Categorie C : andere auto's dan die van de categorieën D1 of D, met een maximale toegelaten massa van meer dan 3 500 kg en die zijn ontworpen en gebouwd voor het vervoer van ten hoogste acht passagiers, de bestuurder niet meegerekend; aan de auto's van deze categorie kan een aanhangwagen met een maximale toegelaten massa van ten hoogste 750 kg worden gekoppeld;

Wanneer jij stelt, dat er sprake is van achterhaalde rechtspraak wegens intussen veranderde nummering, dan is het aan jou om je bewering te staven.

Je doet hier immers een paar beweringen. Maar argumenten om je beweringen te staven, waren er tot hiertoe geenszins te ontdekken. Dus, ik wacht nog steeds op een referte of link om je bewering eindelijk te staven.

Tot het zover is, kan ik je bewering geenszins ernstig nemen. Stellen dat je verder gekomen bent dan eender welk ander forum, nog véél minder.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Reclame

stefto
Berichten: 60

#49 , 02 apr 2014 22:39

Nog eens de rechtspraak:
Rechtspraak : Een bestuurder van een landbouwtrekker mag dat laatste alleen met een rijbewijs categorie G besturen in het kader van de landbouw- of bosbouwactiviteiten. Wordt het landbouw- of bosbouwvoertuig niet gebruikt voor landbouw- of bosbouwactiviteiten, dan moet de bestuurder naargelang de maximale toegelaten massa van het voertuig of van het samenstel houder zijn van het daarmee overeenstemmend rijbewijs. (Art. 1, 9° en 2, §1, 9° KB 23 maart 1998 betreffende het rijbewijs).
(Pol. Mechelen 30 maart 2009, T.Pol. 2009, afl. 3, 119)
http://www.wegcode.be/wetteksten/sectie ... 398/625-t2" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarin: 2, §1, :

9° Categorie C : andere auto's dan die van de categorieën D1 of D, met een maximale toegelaten massa van meer dan 3 500 kg en die zijn ontworpen en gebouwd voor het vervoer van ten hoogste acht passagiers, de bestuurder niet meegerekend; aan de auto's van deze categorie kan een aanhangwagen met een maximale toegelaten massa van ten hoogste 750 kg worden gekoppeld;
Ik stel vast dat u beweert dat de rechter verwijst naar bovenstaand artikel.
Wanneer jij stelt, dat er sprake is van achterhaalde rechtspraak wegens intussen veranderde nummering, dan is het aan jou om je bewering te staven.
Misschien doe ik dat nog wel. Ik ben daar echter niet toe verplicht. Ik weet ook niet of mij dat nog wel lukt.
Je doet hier immers een paar beweringen. Maar argumenten om je beweringen te staven, waren er tot hiertoe geenszins te ontdekken. Dus, ik wacht nog steeds op een referte of link om je bewering eindelijk te staven.
Ik heb de nieuwe nummering wel gegeven.
Tot het zover is, kan ik je bewering geenszins ernstig nemen. Stellen dat je verder gekomen bent dan eender welk ander forum, nog véél minder.
Dan blijft u maar bij het door u opgegeven artikel. Sterk!

stefto
Berichten: 60

#50 , 02 apr 2014 23:13

Iahora,

Waarom maakte je hier http://www.juridischforum.be/forum/view ... 35&t=45472" onclick="window.open(this.href);return false; geen bezwaar tegen de toenmalige nummering?

lohabra
Berichten: 1015

#51 , 03 apr 2014 07:25

Misschien doe ik dat nog wel. Ik ben daar echter niet toe verplicht. Ik weet ook niet of mij dat nog wel lukt.
Je bent natuurlijk nergens toe verplicht. Maar beweringen rondstooien zonder die staven, is niks meer dan wat zattemans-cafétoogpraat verkopen.
Ik heb de nieuwe nummering wel gegeven.
Een bewering van een nieuwe nummering (althans volgens jou), heb je gegeven. Een argument ertoe, was echter niet te ontdekken. Telkens hetzelfde cirkeltje. Je postings blinken uit in 1 ding: nietzeggendheid.
Dan blijft u maar bij het door u opgegeven artikel. Sterk!
Neen, straffe uitspraken doen, zonder die nog ook maar enigszins te staven: waardeloze cafétoogpraat, dus.
Iahora,
Waarom maakte je hier http://www.juridischforum.be/forum/view ... 35&t=45472" onclick="window.open(this.href);return false; geen bezwaar tegen de toenmalige nummering?
Mijn nic name lezen, lukt je blijkbaar al even slecht als wetteksten en rechtspraak te lezen.
Laatst gewijzigd door Vandebos op 03 apr 2014 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tijd voor een slotje op deze thread. Versheidsdatum overschreden.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”