3 maal voor politierechtbank komen op 3maand tijd

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: 3 maal voor politierechtbank komen op 3maand tijd

#16 , 31 mar 2014 09:44

Wat baten kaars en bril... Good luck to you...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#17 , 01 apr 2014 17:17

Als ik dat allemaal zo lees ...

Doe jezelf en iedereen rondom je een plezier, lever je rijbewijs alvast vrijwillig in en laat je auto staan.
Verkoop 'm als dat niet teveel verlies oplevert, zet 'm ergens waar je er niet meteen meer mee kan gaan rijden, geef de sleutels aan iemand die ze niet zomaar weer terug gaat geven, ... eender wat.

Zo te lezen is er tot hiertoe nog niks echt onomkeerbaar gebeurd of veroorzaakt :?:
Hou het zo voor je écht in de shit komt te zitten - niet enkel met het gerecht, maar ook met jezelf ...


Los eerst je psychologische problemen op voor je weer in de auto stapt.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook in grote lijnen wel eens de uitspraak van de rechter kan worden ...


Wachttijden in de sector zijn een spijtige en problematische zaak, maar uiteindelijk ga je zelf die schakelaar moeten omzetten.
Psychologen etc. kunnen daarbij helpen, maar JIJ moet het willen én doen.


"Thuis zitten wachten" is bar slecht ...
Kijk eens rond of je je vrije tijd niet kan invullen met wat zinvols - een lokale vereniging die vrijwilligers kan gebruiken, iets in een (mentaal) rustgevende omgeving , zonder toog, ...
Wel vooraf even informeren bij ziekenkas of RVA of dat geen problemen oplevert !



Om je beeldspraak verder te zetten :

Er wordt geen stempel op je gezet, je springt zelf op dat stempelkussen .
Als je knort als een varken, en in de modder rolt als een varken, dan wordt je door anderen mee bij de varkens gezet ...

De keuzes die JIJ maakt, en de handelingen die JIJ uitspookt, bepalen hoe de rest van de maatschappij jou ziet en wat ze met je aanvangt.

Benni1991
Topic Starter
Berichten: 18

#18 , 12 apr 2014 14:23

Als ik dat allemaal zo lees ...

Doe jezelf en iedereen rondom je een plezier, lever je rijbewijs alvast vrijwillig in en laat je auto staan.
Verkoop 'm als dat niet teveel verlies oplevert, zet 'm ergens waar je er niet meteen meer mee kan gaan rijden, geef de sleutels aan iemand die ze niet zomaar weer terug gaat geven, ... eender wat.

Zo te lezen is er tot hiertoe nog niks echt onomkeerbaar gebeurd of veroorzaakt :?:
Hou het zo voor je écht in de shit komt te zitten - niet enkel met het gerecht, maar ook met jezelf ...


Los eerst je psychologische problemen op voor je weer in de auto stapt.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook in grote lijnen wel eens de uitspraak van de rechter kan worden ...


Wachttijden in de sector zijn een spijtige en problematische zaak, maar uiteindelijk ga je zelf die schakelaar moeten omzetten.
Psychologen etc. kunnen daarbij helpen, maar JIJ moet het willen én doen.


"Thuis zitten wachten" is bar slecht ...
Kijk eens rond of je je vrije tijd niet kan invullen met wat zinvols - een lokale vereniging die vrijwilligers kan gebruiken, iets in een (mentaal) rustgevende omgeving , zonder toog, ...
Wel vooraf even informeren bij ziekenkas of RVA of dat geen problemen oplevert !



Om je beeldspraak verder te zetten :

Er wordt geen stempel op je gezet, je springt zelf op dat stempelkussen .
Als je knort als een varken, en in de modder rolt als een varken, dan wordt je door anderen mee bij de varkens gezet ...

De keuzes die JIJ maakt, en de handelingen die JIJ uitspookt, bepalen hoe de rest van de maatschappij jou ziet en wat ze met je aanvangt.



Ik geef je in veel dingen gelijk, mijn dagen zijn goed gevuld. Ik sta op verschillende wachtlijsten voor psychiatrische instellingen maar het is echt moeilijk om ergens binnen te geraken. Ik heb al instellingen intake gedaan waar je huisarts eerst en brief moet schrijven met de problematiek, en dan pas kon ik op intake gesprek gaan. uitslag was dat er geen gepaste behandeling voor mij was zij die psychiater. Terwijl ik had gebeld en gevraagd waarom hij er zo over dacht was zijn antwoord: als ik zeg dat er geen gepaste behandeling is dan is er ook geen behandeling voor jou, hij zij er nog bij ik heb hier per maand zo 100den brieven en ik moet degene kiezen die er door mogen. Terwijl ik sta te springen om ergens te mogen beginnen ik wil echt niet liever ik weet dat ik problemen heb en wil die heel graag aanpakken zodat ik als' een normaal mens kan gaan werken. In terug in de maatschappij pas. ik zeg er bij dat het moeilijk is om ergens binnen te geraken er zijn zelf mensen die naar Nederland gaan juist over de grens dan omdat er daar meer instellingen zijn. Ik ben ondertussen wel goed bezig vind ik, ik heb al maanden niks gedronken, ik spreek nu elke week met een gedragspsyholoog zodat ik toch al wat kan dingen van me afzetten door te praten. Mijn rijstijl is ook vele verbeterd, ik besef heel goed wet da straffen die ik heb gekregen dat ik mijn beide handjes mag kussen.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#19 , 12 apr 2014 14:34

Is er een diagnose voor uw psychisch probleem?
Is die ambulant te behandelen?

Benni1991
Topic Starter
Berichten: 18

#20 , 20 apr 2014 18:47

Is er een diagnose voor uw psychisch probleem?
Is die ambulant te behandelen?
Diagnose nog niet ik heb in mijn instelling waar ik 40 dagen collocatie kreeg meer dan 600vragen ingevuld. Tot op vandaag heb ik nog altijd geen antwoord gekregen wat er nu is uitgekomen. Ik ben bezig mijn medisch dossier op te vragen en wellicht weet ik dan meer.

Enja het moet nu wel ambulant als je overal op de wachtlijst word gezet ben ik nu verplicht van ambulant hulp te zoeken, dit doe ik nu door wekelijks met een gedragspsyhologe te praten.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”