Positief geblazen

flurkenneth
Topic Starter
Berichten: 20

Positief geblazen

#1 , 18 nov 2013 15:17

¨
Laatst gewijzigd door flurkenneth op 22 nov 2013 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 18 nov 2013 20:09

Wat hebt u meegekregen bij het verlaten van het politiekantoor?

flurkenneth
Topic Starter
Berichten: 20

#3 , 18 nov 2013 20:31

gewoon een formulier waarop stond wanneer ik mijn rijbewijs terug kon ophalen en waar (6uur verbod)
meer niet ...endat was na het blazen , bij het ophalen dan uiteindelijk niets meegekregen

Reclame

ddanck
Berichten: 1517
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

#4 , 18 nov 2013 21:11

U komt niet in aanmerking voor een onmiddellijke inning.

De procureur kan u een minnelijke schikking voorstellen van 550 EUR.

U krijgt een tijdelijk rijverbod van minimaal 6 uur.

Bij verkeersonveilig gedrag kan bovendien uw rijverbod worden ingetrokken voor een periode van 15 dagen tot 6,5 maanden

Wanneer u voor de rechter komt, bedraagt de geldboete minimum 1.200 EUR en maximum 12.000 EUR. De boete wordt verhoogd met de gerechtskosten en een verplichte bijdrage aan het Slachtofferfonds van 150 EUR. De rechter kan ook een verval van het recht tot sturen van minimaal 8 dagen uitspreken.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

flurkenneth
Topic Starter
Berichten: 20

#5 , 18 nov 2013 21:23

bedankt al voor de reactie's !

@AdvoDanck : Bij verkeersonveilig gedrag ?? dat had men rijbewijs onmiddelijk na het blazen zolang moeten worden ingetrokken toch ??

ik vind het gewoon vreemd dat zelfs het PV nog niet is toegekomen , normaal komt dit toch een week tot 2 weken na de feiten ?

peterbeir
Berichten: 1

#6 , 07 dec 2013 21:23

bedankt al voor de reactie's !

@AdvoDanck : Bij verkeersonveilig gedrag ?? dat had men rijbewijs onmiddelijk na het blazen zolang moeten worden ingetrokken toch ??

ik vind het gewoon vreemd dat zelfs het PV nog niet is toegekomen , normaal komt dit toch een week tot 2 weken na de feiten ?
ja deze komt 2maand nadien mijn zoon zelfde voor gehad moest 6uur wachten en nu de boete thuis gekregen 600euro schandalig er zijn er die er met veel minder er van af komen groeten.

Oude Belg
Berichten: 3192

#7 , 07 dec 2013 22:23


ja deze komt 2maand nadien mijn zoon zelfde voor gehad moest 6uur wachten en nu de boete thuis gekregen 600euro schandalig er zijn er die er met veel minder er van af komen groeten.
Ik heb 510 euro moeten betalen omdat ik te laat naar de autocontrole geweest was. In vergelijking daarmee is uw zoon er zeer genadig vanaf gekomen. Drinken en rijden gaat nooit samen; een zware straf is terecht.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”