Kampeerauto parkeerboete - parkeren in zone E9b

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

Re: Kampeerauto parkeerboete - parkeren in zone E9b

#31 , 16 apr 2015 17:43

Hoezo gratis ?
Er moet daar per dag betaald worden ... en dan mag men er nog niet in de MH overnachten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#32 , 20 apr 2015 14:15

Parkeren is niet hetzelfde dan Kamperen (er verschilt één letter, en ze staan in een iets andere volgorde).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

dinky
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

#33 , 24 apr 2017 09:26

Wij hebben hetzelfde voor gehad in middelkerke schandalig hoe de campers aan de Belgische kust behandeld worden dom dom naar de ondernemer toe minder inkomen Oostende nog belachelijker havengebied campers mogen niet overnachten maar er staan wel tientallen vreemde vrachtwagens die slapen blikken bier zuipen en BBQ doen niets van verteer dat mag wel
LANG LEVE DE FRANSE KUST WAAR De CAMPERS WEL WELKOM ZIJN

Reclame

mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#34 , 24 apr 2017 10:49

Voor het spuien van uw frustratie zijn er andere sites als je geen juridische vraag hebt.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#35 , 24 apr 2017 10:50

Had je ook nog een vraag, dinky? Ik zou zeggen: koop een vrachtwagen en ga daarmee naar de kust, dan kan je bij die andere vrachtwagens gaan staan en BBQ houden... (ik denk echt niet dat die andere truckers op vakantie zijn, hoor!)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”