niet handsfree bellen

Heye
Berichten: 468

#16 , 11 jun 2007 13:58

Hallo,

9 kansen op tien wordt uw klacht ofwel geseponeerd, ofwel teruggestuurd naar de lokale politie van uw woonplaats, waar zij wordt behandeld door hun dienst intern toezicht.

Het Comit? P is er niet om individuele klachten van burgers, t.o.v. politieambtenaren in functie te behandelen.

http://www.comitep.be/complaint/Brochure_nl.pdf

Op bovenstaande link vindt U een brochure terug met de te ondernemen stappen in uw geval.

Nogmaals uw klacht bij het CP zal uitlopen op een sisser.

Met vriendelijke groeten
Heye Andy

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gepluimde huurder
Topic Starter
Berichten: 24

#17 , 12 jun 2007 10:32

Ik ga de boete ook wel gewoon betalen want anders maak ik het mezelf alleen maar moeilijk maar dit vond ik op uw link...

INDIEN U DEZE PISTES NIET WENST TE VOLGEN EN TOCH KLACHT WILT NEERLEGGEN BIJ HET COMIT? P
is het belangrijk te weten dat:
- de procedure schriftelijk verloopt; - het Comit? P geen klachtenbureau is, maar onderzoekt hoe de klachten worden behandeld;

Ik heb ze gesproken over de telefoon na dat ik de schikking heb binnen gehad. hij vermelde dat er een reactie per post was gestuurd.
Deze heb ik tot op heden niet mogen ontvangen terwijl mijn mail al 1,5 week geleden verstuurd is. (heb dindsdag gebeld en toen had hij hem al verstuurd... een week na dat telefoontje heb ik niets ontvangen!)

Het gaat dus niet meer om een indivuduele klacht tegenover een agent...

Ik vind dus dat het niet naar behoren functioneerd daar... en ga daar een melding van maken.
De kans is inderdaad groot dat er geen voldoenende reactie op komt maar ik vind dat ik het recht heb als burger om het aan te kaarten.

Met vriendelijke groet,
de gepluimde huurder

polka
Berichten: 5

#18 , 18 jun 2007 21:28

Mijn man heeft op 30 juni een boete opgelopen naar aanleiding van niet handsfree bellen.
Dat wordt dan 'gepluimde beller'!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”