parkeerboete

hihe
Topic Starter
Berichten: 4

Re: parkeerboete

#16 , 24 mei 2013 13:13

mijn bewijsvoering is waterdicht, daar maak ik me geen zorgen over.
ik heb bewijs van versturen en afmelden, inclusief het bedrag dat ik moest betalen (2,88 €€)
wat ik me afvraag, is waarom zij een dwangbevel zouden opstellen als ze weten dat ze aan het kortste eind gaan trekken, dat lijkt me niet logisch -
ik heb mijn bewijslast opgestuurd en toch blijven ze bij hun standpunt dat ik moet betalen, of is het enkel bluf en gaan ze ervan uit dat een brave burger maar gauw betaalt om erger te voorkomen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg
Berichten: 3192

#17 , 24 mei 2013 15:01

wat ik me afvraag, is waarom zij een dwangbevel zouden opstellen als ze weten dat ze aan het kortste eind gaan trekken, dat lijkt me niet logisch -
Het dwangbevel houdt in dat de deurwaarder over een uitvoerbare titel beschikt, dus de retributie kan ingevorderd worden zonder dat een rechter zich daarover moet uitspreken.

http://www.parkereninantwerpen.be/parke ... sprocedure
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”