Parkeren op "laden & lossen"

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Parkeren op "laden & lossen"

#16 , 05 feb 2013 08:36

Bent u de agent waarover mijn verhaal gaat? :mrgreen:
Zelfs als dit zo was, speelt ook dit weer geen rol. Zoals ik dus al zei, dit is wat er gebeurd is:

1. U begaat een overtreding.
2. Een agent merkt dit en beboet u.

Alle andere zaken die u aanhaalt doen hier niet ter zake. Vandaar nogmaals mijn vraag: waarom moet volgens u de agent terecht gewezen worden? Als u al ergens klacht zou indienen, hoe zou die dan luiden? Of verwacht je van een agent die iemand een verkeersboete geeft, dat hij op dat moment aan ELK voertuig in een straal van zoveel 100 meter dat fout geparkeerd staat, ook een boete geeft?

U kan aanhalen dat de agent niet consequent is, maar ook dat is foutief: die agent zal consequent iedereen die reglementair geparkeerd is, geen boete geve. Wie wel in overtreding is, heeft DE KANS beboet te worden. Zo werkt het systeem. Als je er niet mee kan leven dat jij wel beboet wordt, en andere overtreders niet, is er maar één oplossing: geen overtreding meer begaan!

Anyway, veel succes met uw klacht tegen de agent in kwestie. Ik geef u niet veel kans...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 feb 2013 15:00

halooooooo
bent u zeker dat u een parkeerboete gekregen heeft?
of betreft het een boete inzake verkeersbelasting?
Heu, de TS zegt toch dat hij een boete gekregen heeft voor parkeren op een zone "laden & lossen"? Staat in zijn eerste post. Als topic starters al gaan beginnen met zelfs dit soort info (= aard van de boete) niet meer correct mee te delen, kunnen we de boel hier wel helemaal opdoeken, denk ik ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 05 feb 2013 16:16

Quote TS in eerste post: "Ik kan perfect leven met het feit dat ik een boete krijg voor het parkeren op een laden-en-lossen-zone;"
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Jef 007
Berichten: 737

#19 , 05 feb 2013 16:27

dat is dan zijn veronderstelling! op dat moment
dit is tevens mijn laatste bericht aangaande deze materie omdat blijkbaar Gebruiker21 niet inziet dat een ander PV ook tot de mogelijkheden behoort
Verklaart ook waarom hij alleen een PV gekregen heeft

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#20 , 05 feb 2013 16:57

dat is dan zijn veronderstelling!
Heu... hij zegt dat hij aanvaard dat hij specifiek die boete krijgt. Waarom zou ik dan aannemen dat het niet om zo'n boete gaat?
dit is tevens mijn laatste bericht aangaande deze materie omdat blijkbaar Gebruiker21 niet inziet dat een ander PV ook tot de mogelijkheden behoort
Sorry dat ik er van uitga dat wat de topic starter schrijft ook correct is en niet uit de duim gezogen (of enkel "veronderstellingen"). Uiteraard mag je dit allemaal in vraag stellen en alle mogelijke "andere scenario's van de werkelijkheid" proberen uitvissen, maar waar zijn we dan mee bezig? Dan kan je je ook afvragen of het niet gewoon een briefje was van de agent om te vragen of die wagen nog te koop is (gezien de Z platen) met zijn contactgegevens bij. Een uitnodiging voor het bal van de politie? Of een boete omdat de wagen op het voetbad stond, en de anderen niet? Of op een zebrapad? Of dat hij net voor hij daar parkeerde, uit een straat verboden richting kwam, enz...

Feit is dat de topic starter een papier onder zijn ruitenwisser had. Als ik nu aanneem dat het geen uitnodiging voor het bal van de politie was, dan stond daar hoogst waarschijnlijk wel op waarvoor dit blad moest dienen, en is het op basis van dat blad, dat de topic starter hier zegt beboet te zijn voor fout parkeren.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Vandebos
Berichten: 16087

#21 , 05 feb 2013 18:37

Ts heeft antwoord gekregen op zijn vraag. Slot erop.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”