parkeren op prive terrein

yokelanda
Topic Starter
Berichten: 2

parkeren op prive terrein

#1 , 22 jan 2013 13:34

Hallo, wij huren een woning in een wijkje, bij het huren van de woning konden we een genummerde staanplaats onder een carport of garage erbij huren mits betaling hiervan, wat wij gedaan hebben 1 voor onze wagen een carport plaats en een voor onze moto ook carportplaats met dus 2 maal betaling staanplaats. pas recentelijk heeft de huurmaatschappij er een bord gehangen verboden parkeren uitgezonderd carport houders. reeds enkele keren komen wij terug en staan er vreemde voertuigen van bezoekers op onze plaatsen . laatste keer politie gebeld en zei ik sorry mijn wagen staat ervoor . ik kreeg het antwoord dat ik me reglementair moest parkeren en ik die wagen niet mocht blokkeren. op een niet vriendelijke toon want ja ge woont op prive terrein kunnen niks doen. waarop ik zei sorry er hangt hier een parkeerverbodsbord met uitzondering van carporthouders wat ik ben en ervoor betaal de huurmaatschappij zei contact te nemen met u? daarop hebben ze de eigenaar opgebeld en moest zich herzetten, sindsdien blijft het zich herhalen .wat kunnen we daaraan doen, alsook het parkeren op privee terrein op hinderlijke platsen en zo het de mensen moeilijkmaken om door te kunnen, in geval van dringende bijstand brandweer en ambulance kunnen deze niet door zelfs de vuilnisophalers niet, alsook kunnen sommigen dan niet aan hun carport geraken. dit komt meestal door bezoekers van mijn onderburen die ik daarover al vriendelijk heb aangesproken om dit niet meer te doen waarop ze lachen en de deur dicht gooien en roepen jij racist ja. woningmaatschappij kan er niets aan doen behalve het steeds melden bij de politie maarja tegen dat die mensen er soms zijn is de wagen weg. wat kunnen we hieraan doen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma
Berichten: 2871

#2 , 22 jan 2013 13:58

Kan je de carport niet afsluiten? Of iets dergelijks proberen?

yokelanda
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 22 jan 2013 15:02

nee is een open carport met 2 x 5 staanplaatsen naast elkaar en ook open staanplaatsen

Reclame


Franciscus
Berichten: 38596

#5 , 22 jan 2013 16:34

Lees zeker de door Franciscus geplaatste tekst.
:D

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”