Fietspad met haaitanden op rondpunt

Fo_ns
Berichten: 13

Re: Fietspad met haaitanden op rondpunt

#31 , 30 jan 2013 21:09

Mogelijkheid 2 dus ;)

Bedankt voor de verduidelijking Turaki, ik heb navraag gedaan bij de politiezone Turnhout hieromtrent. Ben benieuwd naar hun antwoord en of ze de wegbeheerder gaan inlichten om de juiste markering voor een fietsoversteekplaats te laten zetten (Artikel 18.4 van het MB 11/10/1976 (plaatsingsvoorwaarden) )

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki
Berichten: 6870

#32 , 30 jan 2013 21:52

Ik heb mogelijkheid 2 bewust niet gekozen, omdat deze niet genuanceerd genoeg is. Mogelijkheid 2 geldt enkel bij voorrangsborden, alle andere borden blijven even belangrijk. Maar in de praktijk komt dit vaak op hetzelfde neer.

Voor de melding aan de politie: vaak haalt dit niets uit. Beter is om dit eens te melden via http://www.meldpuntfietspaden.be" onclick="window.open(this.href);return false;.

Fo_ns
Berichten: 13

#33 , 31 jan 2013 08:25

Ja oke, we begrijpen mekaar :)

Heb intussen ook de melding gedaan via de website. Ik hou jullie op de hoogte van eventuele antwoorden en vorderingen.

Reclame

Fo_ns
Berichten: 13

#34 , 10 feb 2013 09:36

Via het meldpunt wegen volgende reactie gekregen van de technische dienst van de gemeente:
Beste,
Uw melding is doorgegeven aan de diensten verantwoordelijk voor markeringen.
Momenteel is de markering in onderbroken lijntjes, in deze situatie dient dit best in blokken te zijn. Ik ga ervan uit dat bij de volgende markeerbeurt het probleem opgelost wordt.
Nogmaals bedankt voor uw melding.
mvg

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”