Rijbewijs meteen inleveren zonder PV

stevos
Topic Starter
Berichten: 4

Rijbewijs meteen inleveren zonder PV

#1 , 08 sep 2012 09:29

Is het mogelijk dat je bij een overtreding meteen bij de wijkagent moet verschijven zonder dat je eerst een PV ontvangen hebt?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
daboytommy
Berichten: 49

#2 , 08 sep 2012 13:27

ja, dit kan zijn om een verhoor af te nemen

Franciscus
Berichten: 38583

#3 , 14 sep 2012 11:39

Kwartierinspecteur heeft uw rijbewijs ingenomen?
Wat gaf deze op als reden?
Hebt u een document gekregen? Iets moeten tekenen?
Wat moest u verder doen?

Reclame

miet001
Berichten: 1

#4 , 13 mei 2013 12:05

hey
ben in 2010 rijbewijs kwijt geraakt door controle v politie die me vroeger nog heeft gepakt met drugs door men ex van toen x heb ook vriende in da milieu ma omda ze da doen zijn t toch geen foute mense x dus bij die contro;le was t ene flik die me kende begon heel vriendelijk te prate en te doen dus was k eerlijk en zei da k nog jointe rookte x daarop direct auto onderzoek (en dan vonde ze de 2 zakken weed nog ni ) ik combi in moest men zoontje achterlate bij men vriendin die bij me was ern te voet thuis moeste ik mee naar t hoofd kantoor daar dede ze of had ik ongevalle gemaakt met doden enz x nu moet ik medische en psychische teste aflegge wil k mlen rijbewijs terug krijge x heb nog nooit snelheid boete ofzo gehad enkel veel parkeerboetes nooit dronke gerede ofzo ............. is er nog iemanddie dit heeft mee gemaakt .............. groetjes

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 13 mei 2013 12:33

Indien je een antwoordje wil, probeer dan eens uw woorden voluit neer te schrijven. Je ben hier niet aan het SMS'sen.
Laatst gewijzigd door mava105 op 13 mei 2013 16:01, 2 keer totaal gewijzigd.

Franciscus
Berichten: 38583

#6 , 13 mei 2013 14:26

En best in een eigen topic. DAN zal/kan men wel antwoorden.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”