tijdelijk gebruik auto en de gevolgen

puma
Topic Starter
Berichten: 3

tijdelijk gebruik auto en de gevolgen

#1 , 25 apr 2012 13:14

ik had twee auto´s tijdelijk huwelijk. na feitelijke scheiding kwam zij in psych ziekenhuis voor tien maanden. Ik heb de tweede auto haar toen nog aangeboden, maar ze moest dan wel de kosten gaan betalen zoals voor de keuring en een reparatie. Zij kon dat niet. Ik ook niet en heb die auto verkocht voor weinig geld.
Uiteindelijk is nu de andere auto voor tijdelijk gebruik aan haar toegewezen. We zijn ondertussen gescheiden maar nog in procedures (kort geding) over de kinderen en verdeling.
Zij werkt niet en heeft uitkering dus auto niet noodzakelijk nodig. Ik werk en vertrek om 4 uur sochtends.
Dit doet er eigenlijk nu niet toe, ze heeft een vonnis over de auto.

Ze stuurt de deurwaarder binnenkort. Wat zijn mijn opties? kan ik de auto verstoppen? weigeren mee te werken? Auto onklaar maken? Advies gewenst.
Maar ook dan heb ik een probleem, zoals gezegd heb ik een auto nodig om zo vroeg naar werk te gaan.
En wat als ze hem heeft en er komt schade aan? etc.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 25 apr 2012 13:39

U had/kan beroep aantekenen.
Het vonnis volgen misschien.
Hou er rekening mee dat alle kosten van juridische interventie oa door deurwaarder voor uw rekening zullen zijn.
Geen extra moeilijkheden zoeken en auto overdragen.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”