parkeerboete terwijl parkeervergunning

chantalleke888
Topic Starter
Berichten: 2

parkeerboete terwijl parkeervergunning

#1 , 02 mar 2012 19:31

hallo,

ik zal hier eerst even de sitatie uitleggen. Ik heb al enkele jaren een parkeervergunning voor mijn auto voor de parkeerplaats tegenover ons appartemente complex. mijn auto staat altijd op dezelfde plek en de vergunning kaart ligt altijd op de zelfde plek. Op een dag had ik ineens een bekeuring onder mijn ruitenwisser. Er stond op dat mijn auto geparkeerd stond op een plek voor vergunninghouders zonder dat ik in bezit ben van een vergunning. Maar die vergunning heb ik dus wel en lag op dezelfde plek zichtbaar in de auto zoals normaal. (nog nooit boete gehad daar). Dus was ik er van overtuigd dat de ambtenaar in functie een fout gemaakt heeft. WE hebben een nette bezwaarschrift geschreven en als bewijs een kopie van ons vergunningkaart. TEvens hebben ze als referentie de gemeente waar ze kunnen opvragen wie, wanneer met welke auto een vergunning had.

het heeft 3 maanden geduurd voordat we reactie hadden op het bezwaarschrift. Vandaag eindelijk reactie gehad. Helaas is het bezwaar niet geodgekeurd en moet ik als nog betalen. Ze beweren in de brief dat ik de vergunning niet geldig was. Maar ik weet zeker dat hij wel geldig was. Want het was op 5 november en er lag een vergunningkaart in de auto van 01/09/2011 tot 30/11/2011. Wat kan ik hier nu mee doen. Moet ik opnieuwt een brief schrijven. Kan ik de ombudsman inschakelen. Wat raden jullie me aan. Er is 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat ik in mijn recht sta!!

hopeljik kunnen jullie me advies geven!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 02 mar 2012 20:54

België of Nederland?
Op de openbare weg?
PV ( inbreuk wegcode) of inbreuk retributiereglement?

chantalleke888
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 03 mar 2012 10:47

nederland
openbare parkeergelegenheid, waar vergunning voor is

Reclame

Fore
Berichten: 1298

#4 , 03 mar 2012 11:50

rechtenforum.nl

ze zullen je daar beter kunnen helpen
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”