Ongelijke behandeling op het Eilandje te Antwerpen

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Ongelijke behandeling op het Eilandje te Antwerpen

#16 , 14 dec 2011 11:31

Onze lullo is de lul en zal de boete toch moeten betalen ;-). Wat een "sympathieke mens" zeg. Ik hoop dat hij veel plezier aan zijn wagen beleeft, want veel vrienden om plezier mee te maken zal hij wel niet hebben als hij in real life ook zo'n houding aanneemt...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
ganapathi tantra
Berichten: 1340

#17 , 14 dec 2011 23:18

En om totaal off topic te gaan. Als je ongelijk behandelt wil worden op het Eilandje dan moetje niet op de kap zitten van de politie maar wel op de kap van sommige immo makelaars. Als je ziet wat die durven vragen omdat-het-nu-éénmaal-het-eilandje-is-maw-desnobbuurt in spe dan ben je pas gejost. Of je nu geld hebt of niet it's all overrated :mrgreen: :mrgreen: .

Ps vandaag ons krom gelachen met zo'n suv bestuurster jaja :mrgreen:
ipv gewoon achteruit te rijden stond ze de wrikken en te wringen. Gevolg, dikke kras(sen) op achterdeur van tegen betonkolom aan te vleien.
en toen ik zei: madam rij rechtdoor en draai u op da grasplein vroeg ze smekend: " Mag da meneer ?" ik moest op mijn tong bijten om niet te zeggen:
"Neen meiske maar we gaan u de modder insturen dan kunnen we nog eens een aflevering van Comedy Capers zien. Nu ja naast zwoele parfum kwam er ook nog een Cava-geurke uit aar fourwheelie- voituurke. Gelukkig was ze niet zo hautain als andere SUV-jockeys

bij deze hoop ik de zurigheid waarmee de topicstarter uit de blokken kwam te hebben kunnen afsluiten met een faits divers
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Oude Belg
Berichten: 3192

#18 , 15 dec 2011 08:11

En om totaal off topic te gaan.
en toen ik zei: madam rij rechtdoor en draai u op da grasplein vroeg ze smekend: " Mag da meneer ?" ik moest op mijn tong bijten om niet te zeggen:
Het mag wel, madammeke, maar wie keert er nu op drijfzand?
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

ronl
Topic Starter
Berichten: 11

#19 , 18 dec 2011 12:02

Onze lullo is de lul en zal de boete toch moeten betalen ;-). ...
Ik hoef er echt niet voor te sparen hoor Tom :lol:

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#20 , 19 dec 2011 09:32

Ik hoef er echt niet voor te sparen hoor Tom :lol:
Waarom dan die gefrustreerde reacties van uwentwege? Als je dan toch zoveel geld hebt, betaal de boete dan met de glimlach in plaats van hier te komen klagen.

Trouwens, het gebruik van :lol: voor iemand die zoveel geld heeft... 'k Weet niet hoor. Lijkt me eerder iets voor een puber die een, voor hem, nogal hoge boete gekregen heeft en op een forum de stoere, rijke vent wil komen uithangen.

Anyway, veel plezier met uw boete!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Tope
Berichten: 916

#21 , 19 dec 2011 09:40

Vermits TS zijn startbericht gewist heeft is dit topic niet meer te volgen!

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#22 , 19 dec 2011 13:32

Vermits TS zijn startbericht gewist heeft is dit topic niet meer te volgen!
TS kwam klagen dat hij een boete gekregen had omdat hij geparkeerd stond op een plaats waar hij niet mocht, terwijl in het verleden andere wagens volgens hem op die plaats wel "getolereerd" werden door de politie.

Voila, nu is iedereen weer mee ;-)
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

ronl
Topic Starter
Berichten: 11

#23 , 19 dec 2011 15:55

Lezen s.v.p. lijkt me toch een vereiste voor iemand die zich op dit vlak begeeft.
Er stonden auto's tegelijkertijd geparkeerd, daar gaat het om. Waarom ik en de anderen niet.

Turaki
Berichten: 6870

#24 , 19 dec 2011 16:07

Lezen s.v.p. lijkt me toch een vereiste voor iemand die zich op dit vlak begeeft.
Er stonden auto's tegelijkertijd geparkeerd, daar gaat het om. Waarom ik en de anderen niet.
Pech, geluk voor de anderen, een agent die uw wagen niet leuk vond, er stond geen andere wagen dan de uwe, de andere wagens met ticket waren al vertrokken en er stonden nieuwe, de chauffeurs hadden het ticket al weggehaald, de agent kende u en vond dat u het wel verdiende,...

En allemaal zaken die u niet kan bewijzen, en waar een rechter ook geen rekening mee zal houden.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#25 , 19 dec 2011 16:16

Lezen s.v.p. lijkt me toch een vereiste voor iemand die zich op dit vlak begeeft.
Wat er te lezen stond hebt u verwijderd. Laat uw posts dan staan. Het is erg onbeleefd om héle posts weg te halen, trouwens. Zeker al het een openingspost is.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#26 , 19 dec 2011 16:20

Eén of andere dikken nek zal hem het zicht op die mooie dame verpest hebben zeker :mrgreen:

Franciscus
Berichten: 38596

#27 , 20 dec 2011 19:08

Inderdaad, hoe weet u dat de andere niet in overtreding genomen zijn.
Hoe weet U dat u wel in overtreding genomen bent?
Gezien aanvankelijke post weg is....

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”