website overtreders (mindervalideparkings)

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: website overtreders (mindervalideparkings)

#31 , 07 okt 2011 08:51

Kunnen IN de winkel een dringende opdracht hebben gehad. U kan daar niet over oordelen. :D
In dat geval verwacht ik dat ze gewoon vlak voor de ingang parkeren, en niet mooi op een parkeerplaatsje gaan staan ;).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#32 , 08 okt 2011 10:38

:lol: Neen, interne onderrichtingen zeggen dat men steeds reglementair tussen de lijntjes moet kleuren euh parkeren

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#33 , 09 okt 2011 10:38

Vandaag de dag krijgen zelfs klokkenluiders met de beste bedoelingen kritiek waarom ze er zich mee bemoeiien.
Er is wel altijd iemand die zich uitlaat over de ander en naar mijn mening is dat tegenwooordig een zeer veel voorkomende
vorm van ijdelheid. Kan dan ook best begrijpen dat niemand nog echt zin heeft om enig sociaal initiatief te nemen.
Zelf probeer ik geen uiterlijke tekenen meer de vertonen inzake foutparkeerders, snelheidsduivels, roodrijders of hallucinante
uitspraken van politiekers. Intern kan het wel aan je vreten zoals bij vele mensen. Maar laten we eerlijk zijn we draaien onze
rug naar al dat soort dingen en gaan gewoon door. De benen van onder een handtassendief zijn lijf schoppen doen we niet uit
eigen behoud en sommigen gaan zelfs vlug weg van het slachtoffer. Jaja we zijn goe bezig zoals de favoriete uitspraak van
Ben Crabbé luid.
Dus voor TS: bedankt en gefeliciteerd met u inzet maar wat baten ........ in uw geval zijn er bijna altijd wel typetjes die hun
excuus rechtvaardigt waarom zij er wel mogen staan gaande van t'is maar voor een minuutje (je kent ze wel die kwartierminuutjes)
of in de zin van waar moeit gij u mee
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Reclame

krisje1973
Berichten: 281

#34 , 10 okt 2011 21:33

@ mava: tof idee, dat ga ik hier ook eens doen. Ga geen stickers gebruiken maar zal papier maken met die boodschap op.
Vorige week nog bedreigd door familie van buren omdat ik reclameerde dat zij op de plaats voor mensen met een beperking stonden.
Kon klacht indienen zei politie maar die foutparkeerders dreigden er mee dat ze mijn wagen wel kenden.
Als ik klacht indien, weten zij ook wel dat ik dat was, ben niet dom.

@ganapathi tantra: kijk uit met wat je zegt: het is niet omdat jij toevallig geen beperking ziet, dat die er niet is!

Franciscus
Berichten: 38583

#35 , 10 okt 2011 22:15

Als ik van de politie was zou ik toch eens een hartig woordje gaan praten en met de buren en met die familie.
(zeker als ze toch weten dat je met politie gesproken hebt).
Politie kan deze parkeerplaats nu wel opnemen om iets vaker toezicht te houden. :mrgreen:

krisje1973
Berichten: 281

#36 , 10 okt 2011 22:20

@franciscus: ze hebben inderdaad beloofd om vaker te komen controleren maar tot nu toe nog niemand gezien.

Ik weet dat ze hier 1 keer per maand alle parkings afrijden en de kaarten controleren.

De familie van de buur heeft een kaart. Doch deze kaart gaat van hand tot hand (of van auto tot auto) en de persoon die deze kaart heeft gekregen is reeds overleden!
Er is te weinig controle op dat deze kaart wordt terug gestuurd.

Misschien moet ik eens met wijkagent een praatje gaan maken hier want dat is iemand die erg op de puntjes van de i staat.

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#37 , 10 okt 2011 23:15

@ mava: tof idee, dat ga ik hier ook eens doen. Ga geen stickers gebruiken maar zal papier maken met die boodschap op.
Vorige week nog bedreigd door familie van buren omdat ik reclameerde dat zij op de plaats voor mensen met een beperking stonden.
Kon klacht indienen zei politie maar die foutparkeerders dreigden er mee dat ze mijn wagen wel kenden.
Als ik klacht indien, weten zij ook wel dat ik dat was, ben niet dom.

@ganapathi tantra: kijk uit met wat je zegt: het is niet omdat jij toevallig geen beperking ziet, dat die er niet is!

daar heb je uiteraard volkomen gelijk in Krisje maar er zijn ook mensen die eigenlijk misbruik maken van hun beperking.
Ook dat moet je durven toegeven.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Lightning

#38 , 17 okt 2011 07:17

Dit artikeltje sluit m.i. perfect aan bij de vraag van de TS:
Snelheidsduivels fotograferen en verklikken op Twitter is strafbaar

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”