Voorkomen voor motor

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

Re: Voorkomen voor motor

#16 , 08 aug 2011 23:39

het is niet omdat men iets "aanduid" dat het ook zo is, want dan zou ik volgens een bepaalde organisatie niet veel beter zijn als dutroux ( ja dat komt voor de rechtbank en nee ik overdrijf niet :( )

als ik afga op het geen gij en roharro zegt, dan kan het niet anders dat bij betwisting ( zoals hier ) elke parking en elke "zaak" 1 voor 1 dient te worden beoordeeld, immers de topic starter is "onschuldig tot het tegendeel is bewezen" ( ale ja, buiten niet ingeschreven, niet verzekerd en geen rijbewijs :p, maar dat is op een "privé eigendom" van geen belang ).

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#17 , 08 aug 2011 23:49

als ik afga op het geen gij en roharro zegt, dan kan het niet anders dat bij betwisting ( zoals hier ) elke parking en elke "zaak" 1 voor 1 dient te worden beoordeeld
Ik weet niet of u de parking waar we het hier over hebben kent of er al geweest bent, maar de rechter zal niet lang twijfelen alvorens tot een besluit te komen (want het zou mij verwonderen dat er over DIE parking nog geen eerder vonnis zou bestaan).

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#18 , 09 aug 2011 00:04

kan er bij wijze van spreken van hieruit blindelings naartoe rijden en mij vlak voor de deur zetten zonder mijn ogen te openen ;p

Reclame

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#19 , 09 aug 2011 11:16

Ik heb deze tot daar geduwd,
dan was je daar al in overtreding
je bestuurde een moto zonder geldig rijbewijs ;)
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Fore
Berichten: 1298

#20 , 09 aug 2011 11:24

Ik heb deze tot daar geduwd,
dan was je daar al in overtreding
je bestuurde een moto zonder geldig rijbewijs ;)
Als je een fiets met de hand duwt, ben je een voetganger, waarom geld dat dan niet met een motor?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#21 , 09 aug 2011 11:32

Ik heb deze tot daar geduwd
En u verwacht dat een rechter dit zomaar gelooft? Vertel dit aan (ik mag geen namen noemen) een bekende politierechter in Dendermonde, en hij lacht u vierkant uit!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

sniper
Berichten: 780
Locatie: meetkerke

#22 , 09 aug 2011 11:41

Als je een fiets met de hand duwt, ben je een voetganger, waarom geld dat dan niet met een motor?
omdat het niet in de wegcode staat dat een motor duwen niks verandert aan het statuur van voetganger
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Franciscus
Berichten: 38596

#23 , 21 aug 2011 19:11

Parking Makro Deurne ....vraag eens na bij de verkeerspolitie Deurne.....wie en wat de bevoegdheid is.... ik vrees er voor ........ Is de motorfiets in beslag genomen?

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”