Politierechtbank snelheidsovertreding pro deo advocaat

whami
Topic Starter
Berichten: 33

Politierechtbank snelheidsovertreding pro deo advocaat

#1 , 18 jul 2011 19:12

Hallo.
Ik heb PV ontvangen over een hele domme maar serieuze snelheidsovertreding van me die voor politierechtbank gaat komen natuurlijk.
Mn vraag is:
Ik ben (meerderjarige) student die nog bij zn ouders woont maar zelf kosten moet betalen, heb ik recht op pro deo advocaat ondanks dat mn ouders meer dan de toegestane max verdienen voor een pro deo advocaat? Zelf werk ik niet.

Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kali
Berichten: 762

#2 , 18 jul 2011 19:54

Neen, men zal kijken naar de inkomsten van al wie samen met jou gedomicilieerd staat.

Geen rechtsbijstand in de autoverzekering? Anders heb je via die vrije keuze van advocaat.

Anders gewoon zelf gaan.

Turaki
Berichten: 6870

#3 , 18 jul 2011 20:24

Anders gewoon zelf gaan.
En heel berouwvol zijn.

Reclame

whami
Topic Starter
Berichten: 33

#4 , 18 jul 2011 20:38

Ty
Als ik mn verzekering daarvoor gebruik zal ik serieus mogen betalen, is nu al 500€+.
1 foutje gaat me blijkbaar serieus kosten. Ik vind het goed dat ze streng zijn maar die boetes van 1000+€ kan ik nooit betalen als student, vind ik sterk overdreven. Rijbewijs ben ik ook zeker kwijt zijn.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”