Veranderde verkeerssituatie

Tope
Topic Starter
Berichten: 916

Veranderde verkeerssituatie

#1 , 20 jun 2011 13:15

Sinds de invoering van eenrichtingsverkeer in mijn straat op 13 december 2010 moeten mijn bezoekers en ik een behoorlijk eind rondrijden om mijn woning te bereiken.

Leveranciers en klanten van de taverne op de hoek (ik woon een paar huizen voorbij die taverne) en ook andere automobilisten komen met de regelmaat van de klok tegenrichting de hoek omgedraaid om zich toch maar direct in de straat te kunnen parkeren.

Buiten het feit dat het mij stoort dat zij de nieuwe verkeersregels aan hun laars lappen, ben ik van mening dat zo gevaarlijke situaties kunnen ontstaan vooral daar fietsers de straat wel in beide richtingen mogen inrijden.

Ik heb aan de bevoegde instanties reeds tweemaal een mail gestuurd om deze situatie aan te klagen, maar kreeg tot hiertoe geen reactie.

Daar er geen enkele controle uitgeoefend wordt, blijft het probleem aanhouden.

Wat kan ik nog meer doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 20 jun 2011 13:18

Politie blijven bellen en een schrijven naar gemeentebestuur /politiezone met vraag van enkele malen anonieme controle.
Als u daarbij data en uren kunt opgeven waarop de controle het meest effectief zal zijn ....

Tope
Topic Starter
Berichten: 916

#3 , 20 jun 2011 13:29

Ik heb alvast naar de kwartieragent gebeld en er is mij beloofd dat er controle zou komen vanwege de verkeerspolitie.
Laat ons hopen dat het iets oplevert.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”