Boete voor handsfree bellen

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

Re: Boete voor handsfree bellen

#16 , 30 apr 2011 10:30

Allemaal goed en wel, maar de versie van de politie kenen we niet hé ;-)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Free_ltd
Topic Starter
Berichten: 32

#17 , 15 mei 2011 10:27

Allemaal goed en wel, maar de versie van de politie kenen we niet hé ;-)

Dat is ook maar voor te zeggen dat ik hier uit mijne nek aan het lullen ben. Ik heb in het verleden al mijn boetes zonder morren betaald. Als ik in fout ben, dan betaal ik gewoon mijn boetes. Dan hebben die mannen hun werk zeer goed gedaan en mag daar ook voor betaald worden. Ik zal er heus geen boterham minder van eten. En ik ga er mij heus niet mijne tijd in steken als ik degelijk in fout was. Wie gokt, kan verliezen en dat neem ik er maar bij. Maar als ge alles 100% doet volgens de wet en een boete krijgen, dat is erger.

Echter als ik zoiets op het internet plaats, dan doe ik dat niet uit leute om die flik ne loer te draaien. Anders stond zijn brakkemikkige verklaring en zijne naam hier wel op het forum :wink:
Verder ben ik gecontacteerd geweest door iemand van Intern Toezicht (ik wist zelfs niet dat zoiets bestond), die mij vroeg om het PV en mijn verhaal door te sturen. Niet dat zij iets aan die boete kunnen doen, maar wel aan het dossier van die inspecteur kunnen toevoegen.

We zullen zien. Het is toch betaald en we zien wel verder. Ik ben misschien iemand van de weinigen die heel veel vertrouwen in de politie heeft en dat is dat pijnlijk als ge op zo een manier onterecht behandeld wordt.

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#18 , 16 mei 2011 09:16

Dat heb ik helemaal niet gezegd he :-) We weten niet wat hij exact in het PV heeft gezet.
Elke politiezone heeft een dienst intern toezicht. Als er iets verkeerd zou gelopen zijn dan sturen zij dat naar het parket waardoor misschien de hele zaak wordt 'geseponeerd'.

Reclame

Free_ltd
Topic Starter
Berichten: 32

#19 , 16 mei 2011 23:00

Dat heb ik helemaal niet gezegd he :-) We weten niet wat hij exact in het PV heeft gezet.
Elke politiezone heeft een dienst intern toezicht. Als er iets verkeerd zou gelopen zijn dan sturen zij dat naar het parket waardoor misschien de hele zaak wordt 'geseponeerd'.
Het contact was eerder als beleefdheid omdat een goede kennis hen mijn verhaal had gedaan. Ze hebben mij gewoon om mijn verhaal gevraagd en wat uitleg gegeven wat zij zoals doen.
Was gewoon leerrijk.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”