overdreven snelheid

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

Re: overdreven snelheid

#16 , 01 apr 2011 20:25

Tobback zijn bos van flitscamera's
:lol:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
araneus
Berichten: 66

#17 , 06 apr 2011 15:25

23 jaar en slechts één boete. Gemiddeld zo'n 60 000 km per jaar gedurende de laatste 16 jaar. Ik mag dus zeggen dat ik veel rijd. Die ene boete is ondertussen al 13 jaar geleden in NL, ik reed 57 km/u waar 50 was toegelaten, buiten de bebouwde kom, gecorrigeerd was dit 54 km/u, 110 gulden als ik me niet vergis.

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#18 , 06 apr 2011 20:52

Het aantal opgelopen boetes per afgelegde kilometers bewijst niets.

Reclame

araneus
Berichten: 66

#19 , 07 apr 2011 15:40

Het aantal opgelopen boetes per afgelegde kilometers bewijst niets.
Maar het is wel een stevige indicator.

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#20 , 07 apr 2011 17:05

Het geeft enkel een indicatie van het aantal keren dat er tegen de lamp is gelopen. Het geeft geen indicatie naar het rijgedrag.

JohnD
Berichten: 3580

#21 , 07 apr 2011 23:37

Maar het is wel een stevige indicator.
Dat zie ik niet zitten. Iemand die hoofdzakelijk zijn wagen gebruikt in de stad zal toch veel meer kans lopen op een boete dan iemand die hoofdzakelijk op een autosnelweg rijd en dus veel meer km aflegt.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Lanox
Berichten: 3521
Juridisch actief: Nee

#22 , 10 apr 2011 21:18

Maar het is wel een stevige indicator.
Dat zie ik niet zitten. Iemand die hoofdzakelijk zijn wagen gebruikt in de stad zal toch veel meer kans lopen op een boete dan iemand die hoofdzakelijk op een autosnelweg rijd en dus veel meer km aflegt.
Hmmm, iemand die zich aan de regels houdt heeft toch wel meer kans om geen boetes te krijgen dan iemand die dat niet doet.

JohnD
Berichten: 3580

#23 , 11 apr 2011 12:48

Hmmm, iemand die zich aan de regels houdt heeft toch wel meer kans om geen boetes te krijgen dan iemand die dat niet doet.
Ja LOL, dat is nogal vanzelfsprekend natuurlijk.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”