Parkeerretributie Deurne. Foutieve straat.

Miguel
Topic Starter
Berichten: 17

Parkeerretributie Deurne. Foutieve straat.

#1 , 16 feb 2011 19:21

Ik kreeg een retributiebon voor het parkeren zonder schijf in de VAN DEYNSESTRAAT in Deurne.
Het voertuig stond evenwel niet in deze straat maar in de nabijliggende VAN DUYSTSTRAAT.
Vermoedelijk had de parkeerwachter zijn toestel niet correct ingesteld...
De vermelde straat is dus niet correct geprint op de bon.
WIE moet bewijzen waar het voertuig stond ???
HOE kan ik, indien de bewijskracht bij mij zou liggen, bewijzen dat ik in de andere straat stond ?
Zelfs als er een foto genomen is dan heeft men wel de plaat en het lege dashbord maar wat met de juiste straat ???
Dank voor de reacties.
Laatst gewijzigd door Miguel op 17 feb 2011 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 16 feb 2011 23:55

Van deyststraat ??? onbekend in Deurne

EvilFreD
Berichten: 677

#3 , 17 feb 2011 00:24

Van Duyststraat?
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 17 feb 2011 12:53

Je kan altijd kontakt opnemen met het parkeerbedrijf en zeggen dat je niet in die straat gestaan hebt op dat uur en die datum, en zie hoe ze reageren.
Komen ze zelf af met de juiste straat zal je moeten betalen, maar met wat geluk schrappen ze uw bon.

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”