rijverbod nu volledig of komt er nog iets achter??

heidi666
Topic Starter
Berichten: 2

rijverbod nu volledig of komt er nog iets achter??

#1 , 12 feb 2011 09:48

Beste,
In sept 2010 kwam mijn zaak voor, in nov 2010 in beroep gegaan, de uitspraak na beroep is: 1maand rijverbod +geldboete, en 15dagen rijverbod +geldboete +testen doen. eind jan 2011 krijg ik bericht van wijkagent dat ik rijverbod moet gaan betekenen. wat blijkt er nu: op het document staat er: bij definiet vonnis dd .... verklaard (ik) het recht tot sturen 0jaar 0maand 15 dagen
Toen ik belde naar mijn advocaat begreep die er niet veel van, deze vertelde me dat dit niet kon, aangezien mijn straf anders uitgesproken is. ondertussen heb ik deze 15 dagen verbod al uitgevoerd. mijn vraag is kan ik nu nogmaals een rijverbod opgelegd krijgen voor deze zaak, aangezien de straffen 1 enkel vonnis betreft, (advocaat vertelde me dat al mijn straffen op hetzelfde betreffende document moesten staan, 1maand en 15 dagen verbod tot sturen+de testen)
Alvast bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 12 feb 2011 12:15

staat bij een maand niet ....voorwaardelijk???

heidi666
Topic Starter
Berichten: 2

#3 , 13 feb 2011 08:13

neen staat er niet bij.

Reclame

Terug naar “Wegcode & Verkeersovertredingen”